Gå til innhold

Har du en god ide?


neXon

Anbefalte innlegg

Jeg skal prøve å få meg en liten xtra inntekt, på å kjøpe billige ting i utlandet og deretter selge det dyrere her i Norge (eks: qxl). Det jeg er litt usikker på er hva jeg bør satse på? det må vere noe som det er marked for. Har dere noen bra ide?

Det beste jeg kan komme på er spionutstyr...hehe:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kommer an på hvor mye du vil tøye loven :p

 

sprit og røyk er jo en sikker vinner :innocent:

 

på den lovelige sidne er det jo biler , men det jo litt høy start kapital

 

 

bare du ikke driter deg ut som ha gutten som var på TV# hjelper her om dagen , han hadde solge no jalla radiobiler og di var sikklig møkk og han hadde ikke no peiligk kjøpsloven eller noe , var vell 19 og ferdig med almen :p

Lenke til kommentar
kommer an på hvor mye du vil tøye loven :p

 

sprit og røyk er jo en sikker vinner :innocent:

 

på den lovelige sidne er det jo biler , men det jo litt høy start kapital

 

 

bare du ikke driter deg ut som ha gutten som var på TV# hjelper her om dagen , han hadde solge no jalla radiobiler og di var sikklig møkk og han hadde ikke no peiligk kjøpsloven eller noe , var vell 19 og ferdig med almen :p

Har ikke tenkt å tøye loven noe, så røyk og sprit er lite aktuelt.

Det må vere noe som ikke er så alt for dyrt. Har funne noe som koster 300kr i usa, men i norge koster det over 1000 :thumbup:

Lenke til kommentar

+ provisjon til QXL.

 

Frakten kommer litt an på hvor stor hver enkelt dingsedangs er. Er det et mini-spionkamera, koster det ikke mange kronene.

 

Jeg regner med at de 300kr er fra noen som videreselger produktet. Få tak i produsenten/grossisten og få i gang en 'wholesale'-avtale, så får du en mye snillere pris, såfremt du bestiller en god del hver gang. Det kan være alt fra 5-100 gjenstander, så du bør ha litt kapital til å begynne med.

Lenke til kommentar

Hvis du får deg en kontakt i f.eks Japan eller Hong Kong og lar han/hun stå for innkjøp av f.eks digitale kameraer, hvorpå han/hun sender det til seg som gave for å unngå moms og toll kan du tjene mange tusen per kamera og selge det med god fortjeneste.. Litt på kanten kanskje, men ikke direkte ulovlig (tror jeg)..

Lenke til kommentar
Hvis du får deg en kontakt i f.eks Japan eller Hong Kong og lar han/hun stå for innkjøp av f.eks digitale kameraer, hvorpå han/hun sender det til seg som gave for å unngå moms og toll kan du tjene mange tusen per kamera og selge det med god fortjeneste.. Litt på kanten kanskje, men ikke direkte ulovlig (tror jeg)..

Det er jo ulovlig å snike seg unna tollen da.. Men uansett, hvem har kontakter i japan? :!:

Lenke til kommentar
Det er ikke store tingen, så det blir lite utgifter i frakt++

Man slipper vell toll dersom pakken koster under 2000 eller noe? men det er ikke noe problem å få fikset isåfall. Så jeg tror eg vil tjene litt på det ja  :hmm:

200kr inkludert frakt, ikke 2000kr.

sikker på det? jeg har bestilt en pakke som kostet 1200,- fra USA tidligere...det ble tollfritt:)

Endret av neXon
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...