Gå til innhold

Dansk test av Logitech MX 1000 nå på nett!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

''Uanset hvor meget forskellige mennesker prøver, at fortælle mig i forummet, hvor meget frygtelig ødelæggende lag der er i en trådløs mus frem for en med ledning vil jeg til stadighed pointere følgende: t jeg hverken under UT2003, UT2004, CS Source Beta eller Doom 3, samt skrivning af denne artikel har oplevet nogen som helst form for oplevelsesødelæggende lag, som folk hårdnakket påstår findes ved brug af trådløse mus.''

 

Påstandene kommer nok tett som hagl her i forumet (som de pleier hver eneste gang det er snakk om trådløs teknologi) om kun kort tid... :p

 

Gleder meg også å se at det er en reviewer med samme syn som meg på hva som er den ultimate gaming-musen (Razer Boomslang 2000) - hvis man på død og liv skal ha en mus med ledning da.

Endret av Shimano
Lenke til kommentar
Gleder meg også å se at det er en reviewer med samme syn som meg på hva som er den ultimate gaming-musen (Razer Boomslang 2000) - hvis man på død og liv skal ha en mus med ledning da.

Jeg for min del syntes at Razer Boomslang 2k er den beste, bortsett fra de smaa problemene med tracking, men naa beveger ikke jeg musa i saa fantastisk hastighet at jeg merker noe til skipping da.

 

BTW: Du er klar over at Razer skal komme ut med en ny versjon Razer Boomslang II, som skal bruke optisk teknologi, programmerbar knapper somi Boomslang 2K. Og det skal bruke samme shell ogsaa, saa for meg blir det boller og brus (les Boomslang II) for alle penga ;)

 

Ta en titt paa den nye Razer Diamond Back ogsaa optisk

 

Frankie

Singapore

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...