Gå til innhold

hvordan skal vannkjølegreiene festes på prosessor?


Anbefalte innlegg

har søkt og allting men det står jo ingen steder (der jeg har sett i allefall) hvordan vannkjølinga skal festes i prosessoren. mulig jeg er treig og ikke har skjønt noen ting og at det står no sted åssen det skal gjøres, men jeg har ikke sett det i hvertfall... (jeg er drittrøtt så mulig jeg har bladd rett forbi der det stod hvordan en gjør det men nå gidder jeg ikke sitte her lenger for jeg vil sove så da lager jeg heller en ny post.*puh*)

skal vannet touche prosessoren/ribba på prosessoren eller skal den der boxen vannet passerer gjennom bare festes oppå prosessoren eller hvordan er det...? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
skal vannet touche prosessoren/ribba på prosessoren eller skal den der boxen vannet passerer gjennom bare festes oppå prosessoren eller hvordan er det...? :hmm:

Nå er du på tynn is...For det første, vær våken når du holder på med montering av vannkjøling, for det andre, nei, vannet skal IKKE i kontakt med CPU, det er blokka som vannet går igjennom som skal det. for det tredje, kom med beskrivelse av hva slags system du har, gjerne bilder så er det lettere å hjelpe deg. Lykke til videre :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...