Gå til innhold

Patch 1.2 med quicksave.


Anbefalte innlegg

Begynnte på Far Cry i helgen og lastet samtidig inn patch 1.2 for å få tilgang til quicksave. Kan ikke fordra å spille med lagringspunkter.

Startet spillet etter å ha lagt inn patchen, men ingenting later til å ha skjedd i forhold til å kunne quicksave. Versjon 1.2 "lyser" mot meg når jeg starter spiller, men finner alikevel ikke denne funksjonen noen steder i menyen, eller når jeg spiller. Spiller fortsatt med lagringspunkter...argh!.

Endel merkelige "bugs" har også oppstått. Innimellom blir grafikken ganske "rar". 5.1-lyden later også til å være fraværende, samt at lyden forsvinner helt fra tid til annen. Plutselig virket ikke musen heller... og jeg måtte restarte for å kunne bruke mus igjen. Frustrerende! :mad:

Noen som vet hva som er galt?. Har det siste innen drivere osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1.2 patchen ble trukket tilbake på grunn av mange feil.

 

Bl.a 5.1 surround feilen....

 

får og autosave: gå inn i spillet og når du vil save, få opp konsollen | (knappen til venstre for 1 tallet) og skriv: \save_game

 

Etter dette skriver du et nummer for at det ikke skal lagre seg over hverandre hele tiden.

Lenke til kommentar

Takker for tips!

Går det an å slette 1.2 patchen uten å måtte starte på nytt?. Høres "umulig" ut men... Begynner å bli møkk lei alt det "rare" som skjer med spillet.

Trodde patcher var til for å bl.a. rette feil, men spillet er verre enn noensinne... argh!.

"Far cry" har liksom ikke blitt det jeg hadde forventet... en unik spillopplevelse!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...