Gå til innhold

albumart crap ligger i mp3-mappen.


stoff3r

Anbefalte innlegg

hei. det ser ut til at mediaplayer lagrer TONNEVIS med albumart i mp3 mappen min. albumart er da bilder av albumene slik at mediaplayer kan vise de når den spiller.

 

jeg bruker ikke mediaplayer til mp3 men den gjør nå det uansett. jeg har skrudd av at den skal hente slik informasjon og det er vanskelig å finne disse bildene med vanlig "search" på pcn. men jeg VET at de er der. bl.a fordi dc++ laster opp disse til folk som velger hele mapper etc på min pc, og det havner i uploadloggen.

filene er ikke skjulte, de "er liksom ikke der". men de ligger i en under/under/undermappe i root elns:P

 

noen som vet hvordan jeg sletter alle de filene? det er snakk om 2stk bilder for hvert eneste band i mp3 mappen!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Filene er "systemfiler" og skjules av Windows som standard. Du må gjøre følgende:

Kontrollpanel -> Folder Options

Klikk View-fliken

Huk vekk "Hide protected operating system files"

Du må også velge å vise skjulte filer hvis du ikke allerede har gjort det...

 

Kjører engelsk, men du klarer vel å finne det hvis du kjører norsk versjon :)

 

Husk å sette tilbake innstillingene!

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...