Gå til innhold

kopiere 4 orginale cd'er over på en dvd?


Goodall

Anbefalte innlegg

Altså jeg har colin 4, ja ORGINALEN. men den er jo på 4 cd'er :thumbdown: så jeg har laget image av alle cd'ene på harddisken slik at det går raskere og innstalere

 

For å si det slik: Det går SINNSYKT mye fortere å innstalere + at cd 1 kan bare stå i cd-brenneren hele tiden.

 

Nå har det kommet dvd-brenner i huset og hvordan er det å legge alle filene fra de 4 cd'ene ut på en dvd? Takler innstalern å skjønne at den ikke trenger cd 2,3 og 4 da? At den bare innstalerer på løpende bånd?

 

Går vel neppe ann å spille fra dvd'en, men går det ann og innstalere?

Endret av Goodall
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det dere snakker om er ikke lovlig.... ;)

eneste ulovlige her er vel den nocd cracken som en referer til her tror jeg + denne quoten under da kansje

 

Du må hacke for å få til det, og det kommer garantert ikke til å funke med alle spill. Det du kan gjøre er å svi over image-filene på en dvd og montere dem opp med Daemon Tools. Det er enkelt og greit.

 

tenkte på at jeg skulle slippe og mounte da, men om jeg må bruke min orginale cd til å spille med gjør ingen ting

 

hvis noen er i tvil om min versjon er ulovlig så bare spør meg om hva som står på side x i manulen så skal jeg skrive det nøyaktig likt til dere

 

jaja, takker for svar, jeg må nesten teste det, legge alle filer ut på dvd'en å se hva som skjer

Endret av Goodall
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...