Gå til innhold

Shuttle barebone 478


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det lukter ... posthore! :ermm:

 

Min erfaring med SB75G2 (kortversjon?):

 

Dual Corsair XMS funker ikke i dual-channel. Brikkene er forskjellig versjon, mne funket fint på et i865 chipset.

Chipsetvifta som fulgte med på det nye hovedkortet (mitt gamle døde), bråker mest i hele maskinen, tror jeg.

Varme - tja ... jeg har det ok kaldt på rommet, 19-20-21 grader, tenker jeg. Akkurat nå odler den på 44-45 grader.

 

Ellers? Tja ... er det verdt det? Tja ... Skal du ha en PC som SER fin ut men som ikke har noe annet ekstra enn looks og størrelse, go for it!

 

Jeg har byttet orginalvifta for ICE og har veldig lyst til å bytte vifta på chipset og viftene i PSU. Vi får se hva jeg finner på.

 

_

johanf

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Bråker ikke SilentX 250Ws PSUen? Da må du være en av de som bor på internatet til Norges Døveskole! :D

 

Min bråker iallfall som h.....!! Jeg ser ikke noe annet valg enn å forbedre driten selv! Nye 14db 40mm vifter.

Min bråker ikke noe...

Eneste som bråker er skjermkortvifta...

Får ikke til å regulere denne :no:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...