Gå til innhold

Kan jeg kjøre doom3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, med et 9800SE syns jeg det så helt bedritent ut egentlig. Måtte kjøre med 800x600, medium detaljer og slå av masse effekter (mener jeg å huske). Da ble grafikken veldig simpel og det irriterte meg såpass mye at jeg ikke gadd å spille det ihvertfall.

 

BTW

Hvorfor skal det være sånn at to år gamle spill som du kjører på en to år gammel maskin ser så myyye bedre ut enn om du kjører nye spill på samme maskin?

Endret av CSSSK
Lenke til kommentar
Vel, med et 9800SE syns jeg det så helt bedritent ut egentlig. Måtte kjøre med 800x600, medium detaljer og slå av masse effekter (mener jeg å huske). Da ble grafikken veldig simpel og det irriterte meg såpass mye at jeg ikke gadd å spille det ihvertfall.

 

BTW

Hvorfor skal det være sånn at to år gamle spill som du kjører på en to år gammel maskin ser så myyye bedre ut enn om du kjører nye spill på samme maskin?

Hvis du har 256 bit-versjonen, fungerer også med 128 bit-versjonen, kan du med litt flaks flashe den til 9800 Pro. :) Da vil du få mye mer ut av spillet grafikk-messig.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...