Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Sandefjord - internett-leverandør anbefales?


Anbefalte innlegg

Jeg skal flytte om 1 uke til Sandefjord. Der (Krogskogen/Bugården) jeg bor har mange ulike tilbud om internett-leverandør av ADSL-/Bredbånd hastighet. Men ser mange tilbyr ikke mer enn 256Kb/s :(

 

Hvilke av ulike internett-leverandør anbefaler dere? Krav: ca 1 Mb/s downloading og helst over ca 500 Kb/s uploading.

 

Jeg skal ABSOLUTT ikke ha noen telefon-abonoment. Men det er innlagt en tlf-linje i huset.

 

Det er:

Nextgentel

Catch

Dataguard

 

evt. noen andre som jeg overser og er bra?

 

Takker på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På produktarket jeg har fått så står det 449,- pr. mnd for 2 Mbit/s og 699,- pr. mnd for 10 Mbit/s :) Men jeg regner ikke med at de er ferdig med utbygninga der på en god stund ennå, så kan vel kanskje være like greit å vente.

 

Men på en annen side så kan det jo være greit å si i fra at man er interessert, for de bygger bare ut hvis de har så og så mange som har forhåndsbestilt tror jeg.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...