Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Strippe bilen min?


Rairai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei selg bilen og kjøp deg noe med større motor!

word!

 

Er så lite å hente før man enten begynner med turbo eller kompressor på så små motorer.. kan jo hente noe med eksos, filter, kammer og chip, men det er ikke alt for mye det heller.. Så må bli motorbytte eller like greit (og kanskje ikke noe dyrere) å bytte bil.

Lenke til kommentar

ja ok.. det som er så surt er at hvis jeg skal f.eks bytte til en calibra turbo motor så er plutselig forsikringa mi 5-10 ganger dyrere heh, så jeg får vel bare vente..

 

grunnen til at jeg ikke er så hypp på å selge bilen er at jeg nettopp har styla den, og innstallasjon av anlegget med ledninger har blitt satt opp pro og kosta litt det og.. man får vel generelt mindre for en bil etter man har styla den? selv om det er surt

Lenke til kommentar
ja ok.. det som er så surt er at hvis jeg skal f.eks bytte til en calibra turbo motor så er plutselig forsikringa mi 5-10 ganger dyrere heh, så jeg får vel bare vente..

 

grunnen til at jeg ikke er så hypp på å selge bilen er at jeg nettopp har styla den, og innstallasjon av anlegget med ledninger har blitt satt opp pro og kosta litt det og.. man får vel generelt mindre for en bil etter man har styla den? selv om det er surt

5-10X i forsikkring? man betaler da ikke slike summer bare for å stappe en calibra turbo motor i bilen?

 

Jeg betaler 7200,- med 70% på min bil så 5X dyrere med 1,8 turbo (passat) =36000 noe som er perverst mye. Men tviler ikke på at det blir dyrt men alikevell.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...