Gå til innhold

GTA3 vs. GTA Vice?


Hvilket er best - GTA 3 eller GTA Vice City?  

67 stemmer

  1. 1. Hvilket er best - GTA 3 eller GTA Vice City?

    • GTA 3
      14
    • Vice City
      53


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg syns GTA3 var bedre grunnet tidsperioden spillene var på. GTA 3 var "idag" og Vice City mener jeg var "60 eller 70-tallet"

Kids ass! He he he! Sett dere ned å se på litt Miami Vice så kommer dere sikkert til å "skjønne" Vice City også

 

Men tilbake til topic:

 

Jeg synes Vice City er bedre på absolutt ALT:

 

- Story: Mer humor, klarere referanser

- Miljø: Miami på 80-tallet, trenger jeg si mer

- Kjøretøy: GTA3's har ikke den samme sjelen - dessuten: fise rundt på en Faggio med Hawaii-skjorte - priceless!!!

- Musikken: Greit, har sikkert noe med at jeg er gammel nok til å huske den men spør du meg så er den genial. Du får kjøpt boksen med _7_ CD'er for 299 på Platekompis - Løp og kjøp!

 

Vil nesten gå så langt som at GTA3 var kjedelig i forhold - min mening ;)

Lenke til kommentar

For min del gjorde historien, musikken og atmosfæren Vice City til et av de bedre spillene jeg har spilt. Aldri før har musikken gjort en så utrolig stor forskjell.

 

Selvfølgelig, i og med at jeg vokste opp på åttitallet, har selvfølgelig sitt å si. En eller annen fjortis som var to år når nittitallet begynte, vil nok ikke ha den samme holdningen.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...