Gå til innhold

Uten sertifikat for resten av livet ?


Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fy f***, det var da litt vel grov straff!

 

har selv gjort dumme ting som å kjøre i fylla når jeg nettopp hadde fått lappen, men jeg har jo selvfølgelig lært og kontrollere meg nå og kjører aldri i fylla mer.

 

syns virkelig "livstidstraff" her er ganske tåpelig.. si at han hadde mista lappen i en 5-10år så hadde han nok lært ganske så kraftig.

 

tenk når han er 35 år, to barns far og kan ikke hente ungene sine i barnehagen engang.

Lenke til kommentar

Fikk nok som fortjent! Vi trenger ikke folk som er påvirket ute i trafikken, han hadde vel ikke lært fra de forrige gangene sine.

 

Han kunne ha drept eller ødelagt noen, det er vel lettere når det skjer andre. Hvis ditt barn hadde blitt drept hadde vel tonen vært litt annerledes.

 

Jeg har aldri kjørt i fulla, etter 1 slurk øl flytter jeg ikke bilen 1 meter en gang.

 

Alle som kjører i fulla burde mistet lappen for resten av livet. Vi trenger ikke å gjøre feil for å lære, dette bør vi vite!!!

Lenke til kommentar

En kompis av meg fyllekjørte for første gang for noen mnd siden.

Han hadde tatt seg noen øl hjemme, og ble plutselig oppringt av en kompis som måtte ha noe greier levert hos seg. Så han hoppa i bilen uten å tenke seg om.

 

Ble selvsagt tatt i promillekontroll, fratatt lappen og fikk 25000 i bot (1,5 månedslønn). Det er jo en fin bot :p

Lenke til kommentar

Til alle som synes det der var alt for høy straff. Ta for dere følgende scenario:

En venn eller et familiemedlem kjører en liten tur i bilen, det er midt på natta og plutselig kommer det en bil i mot som skjener over i det andre kjørerfeltet. Det hele ender med at personen du kjente dør og det viser seg at den andre personen overlevde, MEN det viser seg også at personen var beruset. Ville ikke du da bli virkelig forbanna?

 

Det jeg egentlig skal frem til er at å kjøre under påvirket tilstand er noe av det farligste man kan gjøre nettopp fordi man ikke har kontroll i det heletatt.

 

Hadde en film liggende som viser et offer, skal se om jeg ikke finner den igjen. Anyways: dagens moral: skjerp dere. Fyllekjøring er farlig.

Endret av Atpn
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...