Gå til innhold

Anarchy Online: Alien Invasion


Anbefalte innlegg

mhm... jeg har lagde en profil på funcom, kjøpt Anarchy Online (over internett), logger inn og laster ned expansion packen Alien Invasion, så når jeg har patcha ferdig og gleder meg til og spille spillet så isteden for og komme inn på Alien Invasion kommer jeg inn på den første Anarchy Online: Noctum Wars, ikke akkurat det jeg hadde ventet meg, fant heller ingen options hvor jeg kunne velge hvilket av Anarchy Online spillene jeg ville spille. Fant senere ut at jeg måtte reggistrere Alien Invasion på min account etter jeg hadde lastet det ned, men den eneste form for reggistrering jeg ser er denne https://register.funcom.com/ midt på siden står det

 

 

"Upgrade to Alien Invasion!

Log in to your account to upgrade (29.95 USD/EUR).

Alien Invasion download"

 

Så logger jeg inn og det eneste jeg ser er en liten boks hvor jeg kan skrive inn en cd-key. Er det ingen måte jeg kan kjøpe det over internett og få cd key i e-mail eller noe lignende?

 

Takker for alle svar

mvh usikker Anarchy Online kunde :cry:

Endret av eQunix
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du må kjøpe Alien Invasion i tillegg til Anarchy Online.

har gjort det, men står ingen option om hvor jeg kan spille det...

 

EDIT: ID Date billed Amount* VAT Num Status Description

*** 2004/09/12 EUR 19.95 ...7004 approved Shadowlands upgrade

*** 2004/09/12 EUR 29.95 ...7004 approved Alien Invasion online purchase

 

her står det jo at jeg har kjøpt det, men jeg må taste inn en key først som jeg ikke har :o

Endret av eQunix
Lenke til kommentar

Nei, det er ikke det. Så vidt jeg vet så er det slik at den nyeste expansion du har installert blir brukt automatisk. Det vil si at om du har Shadowlands installert så blir den tatt i bruk. Om du har AI installert, så blir den tatt i bruk.

 

Har du i det hele tatt spurt på forumet som jeg gav deg link til i min forrige post?

Lenke til kommentar

Jo, det kan det. Alien Invasion er ikke en helt ny verden, greia med AI er at guilds kan bygge egne små byer (med diverse bygninger som gir forskjellige boosts til alle i guildet), og det er et skjold over byen som kan senkes 1 gang i timen, og da invaderer Aliens i 5 bølger, så kommer det en General (boss), og så blir noen i teamene invitert ombord i skipet for å slakte en spesiell boss som dropper spesielle ting. Byen kan settes opp hvor som helst i RUbi-Ka. Og du MÅ være med i et guild for å gjøre det. Og da er det bare guildmaster som gjør det.

 

Shadowlands er en ekstra verden, men du begynner ikke i SL, du må teleportere deg dit via porter som står f.eks. i Omni Trade. Begge addonene er tungt basert på team/guilds, evt. at du starter helt pånytt og velger å begynne i SL.

så en singel player vil bli slakta før han rekker å si "pingle!"

Rubi-ka er der du lagra sist, og da vil du spawne der uansett.

 

Det store tårnet du ser på bildet er et Land control tower, som kom med Notum Wars addonen.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

eQunix, det skjermbildet der er vel ikke av deg. En med 900 millioner credits, og Dovveskin, burde ha litt mer "peiling" ;)

 

Men, hvis du logger på register.funcom.com så står det hvilke upgrades du har, f.eks:

 

Nickname

jabbadabba

 

Email

[email protected]

 

Account Created

2002-12-28 17:01:34

 

Subscription Type

Anarchy Online 1-month recurring

 

Registered Add-Ons

Notum Wars, Shadowlands, Apartment in Jobe, Alien Invasion, Alien Invasion pre-order bonus, AI Beta

Hvis du har disse listet og likevel får opp et "gammeldags" skjermbilde når du logger inn, så send en mail til [email protected]

Lenke til kommentar

hehe nei, det er ikke meg =) fant et random bilde på google, men i allefall... nå har jeg driti meg ut og greid og lage 2 account fordi jeg ble forvirra og trodde man måtte lage en egen account for alien invasion, det var i allefall det funcom ga intrykk av... då endte jeg opp med 2 accounts hvor jeg har kjøpt alle anarchy online spilla og må betale dobbelt så mye... :cry:

 

I allefall... slik ser det ut på begge profilene mine: Nickname

eqnx

 

Email

****@hotmail.com

 

Account Created

2004-09-12 14:16:09

 

Subscription Type

Anarchy Online 1-month recurring

 

Registered Add-Ons

Notum Wars, Shadowlands, Alien Invasion

Lenke til kommentar

Hvis du nå får logget på og startet spillet, så er du faktisk i gang. Husk på at Spillet er relativt gammelt og grafisk er det ikke som Doom3. Dette er uavhengig av hvilken expansion du har. Virker som du har fått startet spillet, så da er det bare å kjøre i gang. Det er ingen spesiell måte å starte Shadowlands, Alien Invasion eller Notum Wars. Alt er i det samme spillet, og du blir bare nektet tilgang til de forskjellige tingene hvis du ikke har registrert deg for den exp.packen (Du har registrert for alle).

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...