Gå til innhold

mus til bærbar?


marcus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du burde iallefall bestille med usb..det er vel ikke ps2 inngang på de nyeste bærbare....hvis ikke du skaffer deg en slik omformer.

Du får kjøpt musa hos Mpx.no men de har den ikke inne på lager. skal se om jeg finner noen som har den på lager.

de har denne med orangsj lys istede for blått ta en titt

siba.no

har denne på lager!

Endret av tøbbi
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg Logitechs laser mus(mx1000) i går for 750 kr. Den er enestående den, makan til presisjon har jeg aldri opplevd tidligere! Jeg tvilte lenge på om det var så smart å kjøpe en, men tvilen forsvant etter at jeg hadde innstallert programvaren og plassert den på min Func musematte ;)

 

Den tar egentlig overaskende liten plass, så du får fint plass oppi en liten lomme i en sekk om du går mye ut osv. Den er den idielle mus til photoshopping, spilling osv, men er litt tung.

 

Kan anbefale den om det er mye presisjon du skal ha.. om det derimot bare skal være en såkalt laptopmus så er denne et bra valg.

 

Kjenner en som har den der røde lille microsoft musa.. jeg takler den ikke :tease:

 

Edit: Link feil

Endret av Tored
Lenke til kommentar

Jeg hater alt av ledninger, og bruker derfor også den lille trådløse musa fra logitech med liten usb reciver.... jeg synes musa er veldig bra, batterilevetiden er også god, da den bruker 2AA batterier og ikke 2 AAA batterier som mange andre mindre trådløse mus bruker...

 

http://www.logitech.com/index.cfm/products...,CONTENTID=7732

 

Fåes i flere farger... det følger også med et fint etui til den....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...