Gå til innhold

Geil eller OCZ minne?


Thorsen

Anbefalte innlegg

Hei

 

Lurer på om jeg skal kjøpe meg et nytt hk og nytt minne til min AMD Athlon Xp 3000+. Når det gjelder hk har jeg bestemt meg for enten dette eller dette.

Så kommer valget av minne, jeg hadde egentlig bestemt meg for dette: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3780 men etter å ha sett dennereweiven av dette minne fra geil er jeg ikke lenger så sikker.

 

Så hvilket minne skal jeg velge?

 

Og ja systemet skal selvfølgelig overklokkes :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

 

Lurer på om jeg skal kjøpe meg et nytt hk og nytt minne til min AMD Athlon Xp 3000+. Når det gjelder hk har jeg bestemt meg for enten dette eller dette.

Så kommer valget av minne, jeg hadde egentlig bestemt meg for dette: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3780 men etter å ha sett dennereweiven av dette minne fra geil er jeg ikke lenger så sikker.

 

Så hvilket minne skal jeg velge?

 

Og ja systemet skal selvfølgelig overklokkes :)

Har selv ocz 3200 2-3-2-5 T1 400mhz 512 mbite, kjører det med epox 8kda3+ og amd 3000+. ocz kunne ikkje oc så masse, men greit nokk. Med ein gang du satt opp mhz så måtte du ta opp timingsane og... Fekk den på 220 (440 mhz effektivt), med 2-3-3-7.

Lenke til kommentar
Har selv ocz 3200 2-3-2-5 T1 400mhz 512 mbite, kjører det med epox 8kda3+ og amd 3000+. ocz kunne ikkje oc så masse, men greit nokk. Med ein gang du satt opp mhz så måtte du ta opp timingsane og... Fekk den på 220 (440 mhz effektivt), med 2-3-3-7.

Hm sjipt vis brikkene ikke klarer mer en det :hmm: ?

Ble litt usikker igjen nå, hadde nesten bestemt meg for OCZ

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
GEIL og ABIT NF7 :yes:

 

Sier GEIL fordi at det er kun de jeg har erfaring med ;)

 

Har Geil golden dragon series PC3200 2x512 i maskina nå. Det funker knall :D Bra til klokking, spess når du gir geil brikkene det de liker meste, VOLT! :yes:

Disse brikkene jeg nå nevner ovenfor er all gone :p Det er ødelagt... Vet ikke hva som feiler :p

 

Har nå kjøpt me OCZ PC3200 Dual channel 2-2-2-5 2x512 Platinum Edition :D :D

Kan vell heretter si at OCZ er bedre enn GEIL :tease:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...