Gå til innhold

Ny bink film fra half life 2 - Coast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
samme her  :no:  Altfor-mye fokus, for så lite, de har jo sluppet så mange filmer det e  jo helt sykt   :mad:  jaja, tror neppe half-life 2 kommer på hylla  :thumbdown:

Fordi du har sett for mange filmer av det?

Den vakke dum...

 

De fleste Bink snuttene er jo alle fra den store E3 filmen.

Endret av KompleX
Lenke til kommentar
Legg merke til når den magneten til kranen løfter containeren. Magneten lager skygge gjennom containeren som om ikke containeren er massiv nok til å stoppe sollyset..

 

Håper slike ting er ordnet når spillet slippes! :)

Tviler på at HL2 blir så buggfri som D3 når det kommer til grafikken :yes: Men vet jo aldri, kanskje det blit bedre, ka veit eg.,.. :w00t:

Lenke til kommentar
Vil han klatre stiger med begge hender på pistolen? Synes det er litt tåpelig i så fall!

 

(føler at jeg er litt kritisk nå, men men.. :) )

Det er klassisk i FPS spill da. Pluss at du ikke kan se beina dine. Så det er ikke noe nytt... :cool:

Jess er helt vanlig d ja, men hadde jo vert fint om vi en gang for alle hadde sluppet dette også da :yes: Kan tenke meg dette blir det store gjennom bruddet den gangen i fremtiden den grafiske grensen er nådd :whistle:

 

Eksempel : " Half life 10 is simply the best FPS game ever, with stunning visuals and huge enviroments, totally freedom and detstructive physics.But the most impressive thing we have seen in FPS game so far is, hold on gamers; When the player climbs a ladder etc. you can actually see the hands working. And when it comes to the legs,you CAN see the if you`re standing towards a wall or just wanna take a short peek on you`re shoes. Awesome, a must buy!! :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...