Gå til innhold

Enter The Matrix hacking?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, skal gå ann å hacke når du har startet spillet, men det er da begrensninger over hva du finner tak i.

 

Har fådt tak i sverdet ja, og det "hugger" som bare det, men er vel egentlig ikke mitt favoritt våpen.

 

Har også spillet som Neo i spillet, er ingen juksekode for det, men husker ikke helt hvordan jeg gjorde det. Var litt digg å springe rundt på postkontoret som "sjæfen" sjøl :D

Lenke til kommentar

hehe....ja jeg vet hvordan du kan løpe med neo....du må legge ''skin'et '' til neo inn i mappen til niobe eller ghost.

 

Men jeg får ikke til å hacke, det kommer ''directory does not exist'' når jeg skriver ''dir'' og går inn på f.eks. ''text'', men det funker med koder......

 

Jeg vet ikke om det har noe med det viruset som det sier at det finner inni ''hack the matrix''.....

 

Det kan kansje ha noe og si at spillet ikke vil installere seg ordentlig, det kommer opp masse feilmeldinger når jeg installerer det.....

 

Hehe..sorry hvis det er litt slurvete skrevet men jeg er litt trøtt... :innocent:

Lenke til kommentar
ja, den "dos emulatoren" er nok en av de dårligste på et spill noen gang.

Ja, enig der. Det verste er at det nytter ikke bare skrive "Dir" men du må skrive hele banen, f.eks dir RAM:\mappe1\mappe2\fil.exe

 

Synes også Enter the Matrix hadde en irriterende styring og sikte anordning. Var nesten som å spille på konsoll.

Lurer på hvordan Matrix Online blir :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...