Gå til innhold

Få "strekkodeleser" til å virke med xp?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en slik "Cue::Cat" leser som ble gitt ut av DigitalConvergence i USA under .com bølgen. Den er dog USB-basert, og jeg har brukt den til registrering av dvd'er osv.

 

Et lite søk på google med "opticon" og "barcode reader" fant masse treff; men siden du ikke forteller HVA du vil bruke den til må du nesten søke selv.

 

forresten, hvor fikk du tak i den? .. slike er som oftest dyre, og vanskelig å få fatt på "pent brukt" (ja, jeg leter etter en slik :))

Lenke til kommentar

jeg har søkt på det samme på google selv men på siden deres hadde de bare produkter som P2TR osv osv og det sa meg egentlig ingenting.

 

Hadde tenkt og bruke den til forskjellige ting i visual basic osv, og kansje til å lage en liten database med cdene mine osv.

 

Tror jeg fikk den på en butikk som faren til en kamerat drev en gang i tiden, de bytta ut datautstyret sitt.

Lenke til kommentar

Enkleste måten å få en slik til å virke, under forutsetning av at den ikke er ekstremt gammel, er å kjøpe en "keyboard wedge" til den. Dvs. en kabel som splitter PS2 inngangen, en for keyboard og en for scanneren. Jeg har selv laget et webbasert database system som fungerer knirkefritt med en Intermec scanner over PS2 porten.

Endret av #Pazuzu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...