Gå til innhold

Trenger webhotell [Pris: ca 200-350 kr pr år]

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jasså? Du mener jeg skal spørre om jeg får det for 37 kr mnd samt at jeg slipper betale for .org-domene? Så venter du de skal svare "jada"? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får egentlig finne på noe. Spør dem om de kan tilby noe billigere enn den pakken til 39,-, evt. med redusert plass/båndbredde. Det var det jeg spurte om.

Skrevet

Fikk svar om at jeg fikk det for 39 kr mnd, selv om de ikke hadde tilbudet på qxl for tiden. Jeg trengte heller ikke betale noe for domene :)

Skrevet (endret)

Ja, det tror jeg :) Etter en hyggelig mail, som kom raskt har jeg fått en godt og seriøst inntrykk av de :)

edit: Tusen takk for tipset foresten, og takk til alle dere andre som har svart i denne tråden :)

Endret av INGaR
Skrevet

Du finner ikke billigere enn www.scanhost4u.com da, eller?

Bruker de selv, og det er sinnsykt god service der, oppetiden er super, jeg har ikke hvert nede noen ganger, har brukt de siden januar\februar.

Tenshi

Skrevet (endret)
Du finner ikke billigere enn www.scanhost4u.com da, eller?

Jo, faktisk. Den pakken til scanhost4U som tilsvarer den pakken Ingar kjøpte, koster 74,-/mnd. Ingar betalte (som kjent) bare 39,-/mnd. ;)

EDIT: scanhost4u kjører forresten gamle versjoner av PHP og mySQL. STW kjører for eksempel mySQL 3.3, mens STW kjører 4.0.16.

Endret av jorgis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...