Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Meg og venn ska style golf....


_André_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NEON! Kan ikke være skikkelig harry uten Neon lys:) Sota ruter er et must! Wounderbaum, gjerne et par kilo som henger i speilet. Senket så mye at du må kjøre på skrå over fartsdumpene. Få på noe skikkelige klistermerker over hele sidene av bilen, og et overdådig skikkelig fast`n furious bodykit. Da vil jeg si du er godt på vei til harry golf. Ikke noe vakkert syn akkurat:)

Lenke til kommentar
NEON! Kan ikke være skikkelig harry uten Neon lys:) Sota ruter er et must! Wounderbaum, gjerne et par kilo som henger i speilet. Senket så mye at du må kjøre på skrå over fartsdumpene. Få på noe skikkelige klistermerker over hele sidene av bilen, og et overdådig skikkelig fast`n furious bodykit. Da vil jeg si du er godt på vei til harry golf. Ikke noe vakkert syn akkurat:)

Klistremerker på siden ihvertfall... sota vinduer er kult, men vil det funke/blir det fint om vi gjør det selv? Han (kompisen min altså) hadde vel egentlig planlagt et bodykit, men han har ikke funnet noe av interresse ennå. Noen forslag til dette? Helst mellom 10-15000 max... Golf er jo egentlig en stygg bil (synes han selv også), så han kommer ikke til å skryte av den selv om han styler den, så å stshe motoren osv. er helt unødvendig...

Lenke til kommentar

Bilen skal gå ann å kjøre...gidder ikkje senkan så mye... men et bodykit må til... og klistremerker..... ska lakere svarte viperstriper.... fjerner hjulkapslene og lakkerer felgene rød (gidder ikkje legge så mye penger i bilen)... interiøret skal gå i rødt og svart... wonderbaum og terninger er kjøpt... skal kjøpe spylemunstykke m/lys og neonlys.. ventilhette e og et billig must... har limt golfballer på låsespaken... :D

Lenke til kommentar
Bilen skal gå ann å kjøre...gidder ikkje senkan så mye... men et bodykit må til... og klistremerker..... ska lakere svarte viperstriper.... fjerner hjulkapslene og lakkerer felgene rød (gidder ikkje legge så mye penger i bilen)... interiøret skal gå i rødt og svart... wonderbaum og terninger er kjøpt... skal kjøpe spylemunstykke m/lys og neonlys.. ventilhette e og et billig must... har limt golfballer på låsespaken... :D

Rødt og svart passer sammen, men blir kanskje litt glorete. Men det er tøft da... Men hvis bilen er hvit utenpå, blir det like tøft da? Alternativ vil være å lakke hele bilen, men det er jo dyrt. Noen som vet hvor mye sånn ca for sprøytelakk til en hel Golf?

 

Golfballer på låsen? Sentrallås da? Høres... kreativt ut...

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar
sentrallås ja..    lakke bilen kunne gått... har sprøyte heme... men må vite ka lakk koster... har vurdert svart bil med røde viper striper

svart med røde striper er nok fett... rød med svarte striper kunne kanskje også gått, eller gul med svart/svart med gul... men hvis du skal ha rødt/svart interiør, passer nok rød/svart eller svart/rød best...

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar
hadde gått...men holder mg til svart / rød... ;)

Ok... Hmmm... du skal ha viperstriper? Hva med viperstriper på siden også, og skrive "Golf" eller hva du nå måtte føle for, slik som på denne GT40'en? (sorry hvis bildet er litt stort...) finn en fet skrift og lag sjablonger...

 

GT40.jpg

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar
Ok... Hmmm... du skal ha viperstriper? Hva med viperstriper på siden også, og skrive "Golf" eller hva du nå måtte føle for, slik som på denne GT40'en? (sorry hvis bildet er litt stort...) finn en fet skrift og lag sjablonger...

 

[bilde]

Ja, det hadde kanskje vært fett... må se det ann først... finner masse skrifter eg, og velger en eg likar... flere idéer nokken?

Endret av _André_
Lenke til kommentar
En ting som ikkje er så dyrt er jo plysj i taket. Megasuperduperultratiltusen-harry :D

 

i tillegg fins det vel ikkje så mange golfer med sidepipes? hadde ikkje det vore noke? :p

hehe, ja kanskje det, men plysj i TAKET? jaja. blir ikke litt støvete det da. vel - uvesentlig. kan jo teste :D

 

magnus: for min del blir det bare en slags fill-in før jeg får spart opp litt cash til å kjøpe en skikkelig bil, ikke noe rånegreier, en brukt bmw kanskje eller noe sånt.... men styla golf først ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...