Gå til innhold

Komplett rota bort x800 xt kortet mitt!


Anbefalte innlegg

Sitter her med nyinnkjøpt datautstyr til 26000,- hvorav varer med verdi 20000,- ble bestilt hos Komplett. Ordren lå inne hos dem i to uker og nå tre uker etterpå fikk jeg sakerne i posten. Jippi tenkte jeg..... Men den gang ei. Mitt Ultraduper powercolor x800 xt pe spes backpack ed. var ikke der :thumbdown: Istedenfor lå det Fasttrak s150 raidkort der wtf! :no: Jeg ble skikkelig skuffa for her har man ventet på pc-kjøp pga mangelen av x800 xt kort i hele sommer og så har dem glemt det....

 

Ja ja skuffet og mildt sagt rasende ringte jeg dem opp, og de beklagde og ba meg sende det loloddne f.. fasttrak-kortet tilbake. Greit nok det. En uke til å ventetil :cry:

 

MEN nå ser jeg at de venter ikke nye powercolorkort før november! Hva gir dere meg? Jeg håper Komplett fikser dette for jeg har alltid hatt den største tro på dem. De får omtrent 95% av mine og alle vennene mine sine ordrer nettopp fordi de er å stole på. Men nå er jeg usikker... Er det noen andre som har liknende erfaringer? Hva kan man gjøre med dette sløvskapet?

 

Oppgitt Bubba-S :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...