Gå til innhold

Endelig etterlengtet oppgradering!


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Skal ned på posten asap og hente mitt nye POV GeForce 6800 GT (bundlet med Doom 3) og en ny rambrikke. Skal kjøre benchmark etter benchmark etter benchmark bare for å se hvor nydelige tallene er :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
La oss vite før/etter esultater :D

Var ikke så heftig. Merker det vel bedre når jeg installerer Doom 3.

 

3dMark01SE:

 

Før - Rundt 11 k

Nå - Over 21 k

Gratulerer med det nye kortet!

 

Hvis du prøver 3DMark03 vil resultatet mer enn fordoble seg siden 01 er mer system-avhengig enn 03. Doom 3 kommer til vise seg i all sin prakt heretter. Jeg husker hvordan det var da jeg fikk kortet mitt for 2.5 måneder siden. :love:

Lenke til kommentar
La oss vite før/etter esultater :D

Var ikke så heftig. Merker det vel bedre når jeg installerer Doom 3.

 

3dMark01SE:

 

Før - Rundt 11 k

Nå - Over 21 k

Gratulerer med det nye kortet!

 

Hvis du prøver 3DMark03 vil resultatet mer enn fordoble seg siden 01 er mer system-avhengig enn 03. Doom 3 kommer til vise seg i all sin prakt heretter. Jeg husker hvordan det var da jeg fikk kortet mitt for 2.5 måneder siden. :love:

ehmmmm :ermm: du får jo mye mindre resultateter på 3dmark03 i forhold til 01 da n00b.. Han får ikke 30000 i 3dmark03 hvis det var du trodde.. 10-12 kanskje.. litt mer?.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
ehmmmm :ermm: du får jo mye mindre resultateter på 3dmark03 i forhold til 01 da n00b.. Han får ikke 30000 i 3dmark03 hvis det var du trodde.. 10-12 kanskje.. litt mer?.

Såså. Det han helt sikkert mente var at 3dMark03 scoren vil doble seg i forhold til det den var før, ikke i forhold til 3dMark01 scoren.

Lenke til kommentar
ehmmmm  :ermm: du får jo mye mindre resultateter på 3dmark03 i forhold til 01 da n00b.. Han får ikke 30000 i 3dmark03 hvis det var du trodde.. 10-12 kanskje.. litt mer?.

Såså. Det han helt sikkert mente var at 3dMark03 scoren vil doble seg i forhold til det den var før, ikke i forhold til 3dMark01 scoren.

Som White skrev... Jeg mente selvsagt at 3DMark03 ville mer enn fordoble seg sammenlignet med den gamle scoren i 3DMark03. 3DMark03 er som kjent mer gpu-krevende enn 01.

 

Jeg får be om unnskylding for at det jeg hadde skrevet kunne mistolkes. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
La oss vite før/etter esultater :D

Var ikke så heftig. Merker det vel bedre når jeg installerer Doom 3.

 

3dMark01SE:

 

Før - Rundt 11 k

Nå - Over 21 k

:blink:

 

Noe må seriøst være galt med mitt oppsett. Jeg fikk 15k(!!!) med mitt. (se profil).

I 03?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...