Gå til innhold

Lydproblemer i BFV


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det bare meg som irriterer seg over lyden i BFV? Den hakker og detter inn inn og ut. Plutselig kommer det høye "smell" og noen ganger føler jeg at noe lyd mangler.... :dontgetit:

 

Har innstallert 1.1patch og greier. Har audigy2 zs og jeg har prøvd med medium lydkvalitet uten at det hjelper :cry:

 

Noen tips en eller annen?

Har en patch jeg fikk tak i som setter et eller annet "hardware xxx til 0" den hjalp i hvertfall vedlig hos meg. Virket som om den måtte laste inn hver eneste "nye" lyd hele tiden. Rett før en granat ekspoderte så stoppet den opp et lite øyeblikk før det smalt. Det samme skjedd når jeg trykket zoom på våpen. Kort stopp før den fortsatt. Send meg en PM så kan du jo se om denne patchen vil hjelpe deg.

Lenke til kommentar
Det er også smell eller metalliske lyder som er veeeeldig høye når jeg setter meg inn i tanks og sandre kjøretøy. Noen ganger skvetter jeg himmelhøyt  :no:

De lydene kan komme av at du løper på kjøretøyet før du setter deg inn. Prøv å trykke tidligere på "enter vehicle" knappen, så kommer kanskje ikke de lydene lengre. :hmm:

 

 

 

[Twin]TurboPiPP

Endret av need4sms
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...