Gå til innhold

hvor mye tror dere jeg får på 3dmarks?


odds

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
en kompiss av meg kjøpte 9800 atlantis til under 2000 og han klarer det beste på fayrcry

Det kommer nå på resten av pc'n da, men Doom3 på de høyeste oppløsningene med antialiasing på går ikke med ett 9800Pro kort uten att det hakker sinnsykt... ;)

han skal ha en helt sinnsyk PC for å kjøre FC på høyeste instillinger med det kortet uten at det hakker...

Lenke til kommentar
en kompiss av meg kjøpte 9800 atlantis til under 2000 og han klarer det beste på fayrcry

Det kommer nå på resten av pc'n da, men Doom3 på de høyeste oppløsningene med antialiasing på går ikke med ett 9800Pro kort uten att det hakker sinnsykt... ;)

han skal ha en helt sinnsyk PC for å kjøre FC på høyeste instillinger med det kortet uten at det hakker...

Ja... Tok nå doom3 som ett døme da... Men alt på max på far cry klarer du heller ikke med ett 9800Pro... Men jeg kjørte far cry på gamle pc'n: xp2500@3200, 512mb og 9700.. Gjekk fint i 1028x768, high på alt... Antialiasing av..

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Det kommer nå på resten av pc'n da, men Doom3 på de høyeste oppløsningene med antialiasing på går ikke med ett 9800Pro kort uten att det hakker sinnsykt... ;)

Hei,

 

Kan du henvise til nogen tester der viser du taler sant?

 

Mvh

Kimmer

Mener du Doom3 eller Far Cry? Du kan nå bare tenke da.. Tror du virkelig att ett 9800Pro kjører Doom3 glatt i 1600x1200, ultra high og med litt antialiasing slått på... Når det kommer til Far Cry, så gjor jeg en liten bommert... Kan ikke kjøre det spillet heller på max med 9800 Pro uten att det hakker da (det er jeg temmelig sikker på.. ;)

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Mener du Doom3 eller Far Cry? Du kan nå bare tenke da.. Tror du virkelig att ett 9800Pro kjører Doom3 glatt i 1600x1200, ultra high og med litt antialiasing slått på... Når det kommer til Far Cry, så gjor jeg en liten bommert... Kan ikke kjøre det spillet heller på max med 9800 Pro uten att det hakker da (det er jeg temmelig sikker på.. ;)

Hei,

Vi kan ikke bruke såne løse påstanne til noget som helst - kom med noget konkret!

 

Mvh

Kimmer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...