Gå til innhold

Noen som bruker KVM switch?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker en og har ikke hatt noen problemmer med den. Jeg så på komplett sine sider og kunne ikke lenger se den jeg har så det kan være at det har kommet noe nytt, men no fant jeg den på netshop her. Det jeg ikke liker med min er at den ikke kan ta lyd og USB saker. Den er mye billigere enn da jeg kjøpte den.

Jeg bruker en KVM som bare har plass til 2 PCer og skifter egentlig ikke så veldig mye mellom dem.

Lenke til kommentar

Biledkvaliteten er det ikke noe å si på, men husk du må ha et sett med ledninger for hver PC du skal bruke. Hvis du synes denne er for dyr kan du nok få problemmer med å finne noe, det var enda dyrere da jeg kjøpte den.

 

Det eneste negative jeg har opplevd er at den av og til hopper tilbake når jeg skal bytte PC. Det kan være litt iriterende.

Lenke til kommentar

når det gjelder KVM-switcher er det bare et merke som gjelder for meg; blackbox

De har så å si allt innen kvm-switcher, og veldig bra kvalitet. Brukte blackbox der hvor jeg jobba før, hadde 2 switcher på serverrommet og kjørte tp fra de switchene til et console. Var en fryd å jobbe på, både hastighet å bilde var på topp.

Hjemme bruker jeg nå en litt eldre Aten kvm-switch og den fungere også upåklagelig, men mangler litt av funksjonaliteten man finner i blackbox(men hastighet og bilde er bra).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...