Gå til innhold

Half-Life: Vivendi skal teste HL2, men det er litt rart...


Anbefalte innlegg

Gammel nyhet ja, men jeg syntes det er litt rart at de skal teste og eventuellt komme med forandringer. Dette siden 1.5 gig av spillet ligger kryptert på min maskin og kan ikke forandres.

Det var jo derfor de lanserte preload, for å sende ut filer som ikke skal forandres slik at man er mer eller mindre ferdig med nedlasting når spillet blir lansert.

 

Slik det virker nå er det jo minst 1.5 gig av spillet som Vivendi ikke kan kreve blir forandret??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel i all hovedsak spørsmål om Vivendi mener spillet er bugfritt nok. Innholdet er vel neppe noe de legger seg særlig oppi. Feil i spillet vil være en del av selve koden, ikke alle lyd- og bilderessursene som folk har fått lastet ned allerede.

 

Men var jeg Vivendi, ville jeg ikke holdt dette spillet tilbake med mindre det er mye bugs der. Tipper de er veldig klare for lansering.

Lenke til kommentar
Det er vel i all hovedsak spørsmål om Vivendi mener spillet er bugfritt nok. Innholdet er vel neppe noe de legger seg særlig oppi. Feil i spillet vil være en del av selve koden, ikke alle lyd- og bilderessursene som folk har fått lastet ned allerede.

 

Men var jeg Vivendi, ville jeg ikke holdt dette spillet tilbake med mindre det er mye bugs der. Tipper de er veldig klare for lansering.

Ok, for det er vel grenser for hva Vivendi kan gjøre siden de bare er distributør og ikke produsent?

Men er det for "blodig" kan de vel sette foten ned siden det er de som skal spre dette til verden?

Endret av Dinsdale
Lenke til kommentar
Det er vel i all hovedsak spørsmål om Vivendi mener spillet er bugfritt nok. Innholdet er vel neppe noe de legger seg særlig oppi. Feil i spillet vil være en del av selve koden, ikke alle lyd- og bilderessursene som folk har fått lastet ned allerede.

 

Men var jeg Vivendi, ville jeg ikke holdt dette spillet tilbake med mindre det er mye bugs der. Tipper de er veldig klare for lansering.

Ok, for det er vel grenser for hva Vivendi kan gjøre siden de bare er distributør og ikke produsent?

Men er det for "blodig" kan de vel sette foten ned siden det er de som skal spre dette til verden?

HL2 vil også komme som sensurert versjon. Mange land har lovverk mot sånt innhold.

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Noen som har en formening om hvor stort spillet blir til slutt? 2 av x pakker på tilsammen 1.5 GB komprimert er en god del allerede...

Gabe har nevnt at spillet er ca. 3.5GB upakket.. skal finne kilden..

 

EDIT:

 

Kilde: http://pc.ign.com/articles/526/526399p1.html?fromint=1

Gabe's comments include Half-Life 2's install size being about 3.5 GB uncompressed,
Endret av TCi
Lenke til kommentar
Det er vel i all hovedsak spørsmål om Vivendi mener spillet er bugfritt nok. Innholdet er vel neppe noe de legger seg særlig oppi. Feil i spillet vil være en del av selve koden, ikke alle lyd- og bilderessursene som folk har fått lastet ned allerede.

 

Men var jeg Vivendi, ville jeg ikke holdt dette spillet tilbake med mindre det er mye bugs der. Tipper de er veldig klare for lansering.

Ok, for det er vel grenser for hva Vivendi kan gjøre siden de bare er distributør og ikke produsent?

Men er det for "blodig" kan de vel sette foten ned siden det er de som skal spre dette til verden?

HL2 vil også komme som sensurert versjon. Mange land har lovverk mot sånt innhold.

Ja , spillet kan kansje føre til at ungdommen i kina gjør nok et forsøk på opprør mot kommunist styret :p

 

Uanz , siden spillet er på 3.5 Gb , plis si meg at det også kommer på DVD plater da ?

Lenke til kommentar

:wallbash:

 

Vis dette spillet kommer med super sensurert system slik at INGEN skal få se volden i det, blir jeg å klikke småtullet. Om en eller annen sinsvak idiot klarer på en eller annen måte å koble Half-Life 2 til det virkelige livet, da er det noe seriøst feilkobla oppi toppen. Både med at det er en fiksjonert by, monster fra rommet og ingen elementer som kan kobles til den virkelige verden.

 

Håper det kommer virkelig virkelig snart. Har venta så djvelesk lenge på dette spillet. Er FPS sulten av millioner, er mange FPS spill på markedet men det du sulter mest på er det du ikke kan få :D

Lenke til kommentar
Hva med SOF1 da? Der det da _litt_ blod i :D

 

 

Spillte det som 12-14åring (Husker ikke, men gidder ikke sjekke dato osv) men ser ikke at jeg har tatt skade av det :p

SOF 2 var vel hakket værre..

 

At du ikke tar skadet av det er ikke problemet. Det er at det faktisk er folk som blir lett påvirket. I dagens samfunn finnes det altfor mange.... merkelige folk. Skulle ikke forrundre meg om Valve blir saksøkt pga. av noen idioter prøver å gjøre ting som du gjør i spillet.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...