Gå til innhold

Eg har brent opp min fjerde P4 cpu :(


siDDis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Reboota og nå nekter den å laste windows uansett og at eg får feilmeldinger i bios om overklokkings feil enda eg har kjørt på standard eller klokka den ned 50%

Veldig rimeleg lik oppførsel som dei andre gangane cpu har streika.

Dette lukter ikke cpu feil, som oftest så virker cpuen eller så virker den ikke. Hvis du får opp feilmeldinger så betyr det at cpuen er levende.

 

Min intuisjon sier at dette lukter minne feil lang vei, men jeg kan ikke garantere det. Dette er en av de vanskelige feilene som er vanskelig å finne årsaken til - ettersom det bare skjer av og til og etter at systemet har vært på en stund.

 

Hvis du har mulighet ville jeg testet en og en del i en annen maskin (som du vet virker) over lengre tid.

 

Et annet spm. du kan stille deg er "hvilke deler er like i dette oppsettet med de 4 andre gangen "cpuen" røk"

Lenke til kommentar
Reboota og nå nekter den å laste windows uansett og at eg får feilmeldinger i bios om overklokkings feil enda eg har kjørt på standard eller klokka den ned 50%

Veldig rimeleg lik oppførsel som dei andre gangane cpu har streika.

Dette lukter ikke cpu feil, som oftest så virker cpuen eller så virker den ikke. Hvis du får opp feilmeldinger så betyr det at cpuen er levende.

 

Min intuisjon sier at dette lukter minne feil lang vei, men jeg kan ikke garantere det. Dette er en av de vanskelige feilene som er vanskelig å finne årsaken til - ettersom det bare skjer av og til og etter at systemet har vært på en stund.

 

Hvis du har mulighet ville jeg testet en og en del i en annen maskin (som du vet virker) over lengre tid.

 

Et annet spm. du kan stille deg er "hvilke deler er like i dette oppsettet med de 4 andre gangen "cpuen" røk"

nice nick begynnte og lure i et sekk kalkulatoren hva er det auto svar tenkte jeg tok 2 sec så skjønte jeg jo at det var et nick :D keeep up the good nick work

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...