Gå til innhold

SP2 norsk - like rundt hjørne


iCar

Anbefalte innlegg

Nå har SP2 kommet ut både på dansk og svensk, tipper den vil være

ute på norsk i løpet av neste uke.

 

Nå snakker jeg om download versjonen ikke den på cd.

 

Den på cd kommer 21 september

 

Svenske og danske versjonen skal komme 14 september på cd, men den er tilgjengelig allerede, så da bør SP2 for norsk komme ut i løpet av neste uken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
selv kommer jeg ikke til å installere den. er ikke noe vits det.

Eh.. jo såklart det er vits i det. SP2 inneholder VELDIG mange sikkerhetsfikser mot ormer, virus og annet tull. Ingen vits å ikke ha en sikret maskin.

Det er vel egentlig alle de fiksene du (forhåpentligvis) har lastet ned og installert siden etter SP1 kom ut ;)

 

...også kommer brannmmuren som blokkerer hele maskinen i tillegg :p

 

(kjører Win2k jeg :D )

Lenke til kommentar
selv kommer jeg ikke til å installere den. er ikke noe vits det.

Eh.. jo såklart det er vits i det. SP2 inneholder VELDIG mange sikkerhetsfikser mot ormer, virus og annet tull. Ingen vits å ikke ha en sikret maskin.

Det er vel egentlig alle de fiksene du (forhåpentligvis) har lastet ned og installert siden etter SP1 kom ut ;)

 

...også kommer brannmmuren som blokkerer hele maskinen i tillegg :p

 

(kjører Win2k jeg :D )

Det er ikke bare fikser som er lagt ut siden SP1 nei. Det er en rekke andre oppdateringer også. Samt et sikkerhetssenter.

 

Og brannmurer SKAL blokkere. Det er kanskje det den er der for. Du åpner jo bare de portene du ønsker :roll:

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...