Gå til innhold

spille av DVD med windows media player.


Anbefalte innlegg

''Windows Media Player cannot play DVD video. Open Display in Control Panel, and then lower your screen resolution and color quality settings. To view the DVD Troubleshooter, click More Information.''

 

dette er beskjeden jeg får når jeg skal spille av en DVD film med windows media player.

 

Jeg har tidligere klart dette helt fint,men jeg vet ikke hva jeg har lastet ned,for at dette skal fungere,fordi jeg nylig formaterte pc'en.

 

så,spørsmålet er,hva mangler jeg av filer,eller hvordan løser jeg dette problemet?

 

Setter pris på kjapt svar,

 

Mvh Propaganda

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjør det de står da!!!

 

Høyreklik på skrivebordet gå inn i egenskaper og ta ned "screen resolution"...

 

Ser du ikke hva arsvendg skriver da? Selv om det står det med skjermoppløsning i feilmeldingen, så kan du allikevel ikke spille DVD i WMP. Man må ha et tredjepartsprogram.... :ermm:

Skjermoppløsningen har forsvinnende lite å gjøre med dvd avspilling... (tror jeg ihvertfall)

Lenke til kommentar
Gjør det de står da!!!

 

Høyreklik på skrivebordet gå inn i egenskaper og ta ned "screen resolution"...

 

Ser du ikke hva arsvendg skriver da? Selv om det står det med skjermoppløsning i feilmeldingen, så kan du allikevel ikke spille DVD i WMP. Man må ha et tredjepartsprogram.... :ermm:

Skjermoppløsningen har forsvinnende lite å gjøre med dvd avspilling... (tror jeg ihvertfall)

Se på dine 10 innlegg og mine... hm... ;)

Lenke til kommentar
''Windows Media Player cannot play DVD video. Open Display in Control Panel, and then lower your screen resolution and color quality settings. To view the DVD Troubleshooter, click More Information.''

 

dette er beskjeden jeg får når jeg skal spille av en DVD film med windows media player.

 

Jeg har tidligere klart dette helt fint,men jeg vet ikke hva jeg har lastet ned,for at dette skal fungere,fordi jeg nylig formaterte pc'en.

 

så,spørsmålet er,hva mangler jeg av filer,eller hvordan løser jeg dette problemet?

 

Setter pris på kjapt svar,

 

Mvh Propaganda

Men vist du vil ha sjeft dvd prg. 4ever må du laste ned Video LAN

dette høres ut som eit dritt prg. men de er veldig bra...

 

(Jeg bruker det, for di wmp ikkje funker til DVD hoss meg :( )

 

+ det har ein tillegsfunksjon som du kan ha programmet på ein anner maskin og koble til den maskinen du ser dvd på så får du den samme dvd'n på begge pc'ne.. :thumbup:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...