Gå til innhold

Starcraft resolution hack


Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Det finnes et program som heter Op3 som du kan sjekke ut diverse score inne i spillet, der kan du ihvertfall ha 800*600 oppløsning. Noe annet for starcraft er ikke lagd, og jeg tror heller det ikke er mulig...

Ehm, javell..? Så med andre ord hvis jeg vil se på scoren til et game så kan jeg laste ned Op3. Hva hjelper det meg?

Lenke til kommentar
Står ett eller annet sted på Blizzard sin hjemmeside at de valgte permanent oppløsning til starcraft slik at de med større/bredere/høyere skjerm (som du :p ) ikke skulle ha en fordel over de andre spillerene (f.eks se mer av kartet)

 

Sp+

Jeg har også lest det som står på Blizzard sine sider. Derfor lurte jeg på om det fantes noen hack for å endre oppløsningen.

Lenke til kommentar
Står ett eller annet sted på Blizzard sin hjemmeside at de valgte permanent oppløsning til starcraft slik at de med større/bredere/høyere skjerm (som du  :p ) ikke skulle ha en fordel over de andre spillerene (f.eks se mer av kartet)

 

Sp+

Jeg har også lest det som står på Blizzard sine sider. Derfor lurte jeg på om det fantes noen hack for å endre oppløsningen.

Jeg har også sett etter noe slikt.

 

Men slikt jeg forstod det må hacken endre selve motoren til spillet (som vel er ulovlig). Og det sier seg selv at noe slikt ikke er spesielt lett. Tror du må vente på Starcraft2 ja. Der blir det ingen begrensning :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...