Gå til innhold

Beste billige TV-out kort (S-video) kvaitetsmessig


Stigma

Anbefalte innlegg

Har egentlig to spørsmål. Er det noen stor forskjell på forskjellige kort når det gjelder TV-out kvalitet? Eller ser det mer eller mindre likt ut alt sammen? Bruker for tiden en gammel Geforce 2 mx.

 

Om det er store forskjeller, så hva er best å kjøpe for ren TV-ut kvlaitet? Da skal kortet kon brukes til å spille av på TV + talke windows 2D grafikk. Er egentlig ikek så villig til å punge ut masse penger for dette, så finnes det noe bra for dette på 600 og nedover?

 

-Stigma

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Det er faktisk ganske stor forskjell etter hva jeg har hørt.

 

Har spurt om det samme spm, selv for en stund siden. De fleste var enige i at Matrox G450 Marvel eller G400 Marvel har meget god tv-ut. Får vel disse for rundt 5-600,-?

 

Selv så gikk jeg ikke for det kortet :whistle:

 

Jeg leste en del på internett om tv ut kvaliteten.

 

Fikk inntrykk av at Asus sitt Geforce FX5200 har god tv utgang. Koster 25,- mer enn det du satte som høyeste grense da...men det er kanskje ikke så nøye? :)

 

Jeg var ihvertfall veldig fornøyd med det kortet :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg har også vurdert 440mx, men en viktig ting å ta hensyn til er at kortet MÅ være passivt kjølt. Jeg trenger ikke enda en støykilde for serveren min som står i TV-stuen.

 

-Stigma

Det var også ett av kriteriene til personen som skulle ha det skjermkortet og det hadde passiv kjøling.

 

Edit: Dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=118172&cks=PRL

Endret av Carnifex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...