Gå til innhold

Red october (Fra scrætsj) UPDATE 20/10


Anbefalte innlegg

Det som engang skulle bli et plexi kabbinett kalt Blue Diamond ble ikke noe av grunnet at plexi var dyrt. Så jeg har gått over til en annen idè. Nå blir det kryssfiner og plexi. Pluss at det blir en alu plate i front. Belysningen blir rød og det noe navnet blir: Red October. Både fordi at det er Oktober nå og at jeg har bursdag i oktober. Se på denne posten for å se mere hva jeg skal gjøre. Her er noen bilder:

Kasse.jpg

Ramma.jpg

 

Følg med :xmas:

Endret av thomas_c24
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det første jeg tenkte på når jeg såg det første bilde var sunbeam kabinettene som er til salgs oss micrpolex. men dette blir bra. prøv og finn ut en måte og gjemme kabler på :)

Tenkte på UV strømer på så og si alle kablene. Pluss at jeg hadde hatt et par UV katoder. Da blir det mye bedere. Skal også prøve å kjøre så kabelfritt som mulig.

Lenke til kommentar

hm.. dette virker spennende, men hvis du skal ha idéer, så sjekk Orac3 på bit-tech

 

der har du mange idér. men slik som f.eks et LCD display i fronten, alt burde være så ryddig som mulig. lag små bokser som du putter ledningene inn i slik at det som er overflødig ikke kommer til syne (dette vil lage kabinettet til en enorm roteplass) ikke la noen lys være synlige. led lyset gjennom plexien eller lag noen stilig funksjoner, men aldri ha det synlig siden dette får kabinettet til å virke fort laget sammen og bare slengt inn noen ting her og der!

 

hold deg til et tema gjennom hele kassa og bruk ikke mer enn 2 farger, siden dette kan få kabinettet til å virke litt kaotisk og "irriterende" å se på.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...