Gå til innhold

krigs-spill å anbefale?


Anbefalte innlegg

hei, jeg er veldig stor fan av krigs-spill. har ikke runna så mange, men fikk dilla på det etter jeg runna call of duty, som var helt digg. har lyst til å runne alle medal of honor-spillene også, men er de gode nok?, er de slik at man blir lei av de etter en stund?.

 

hvis noen har noen andre singleplayer førstepersons-spill som man ikke går lei av så er det bare å poste....

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Wolfenstein - Enemy Territory e bra. Det e et rent multiplayer spill, og ikke akkurat noen sånne spesielle historiske greier, men alle våpnene fra krigen. Veldig kult å spille på LAN :)

q3 under 2.verdenskrig... uff, spillet er jo provoserende etter og ha spilt BF.

 

BFV med Point of existence er veldig kult, men dette er jo og mp... hmm, hvis du liker strategi er jo Soldiers veldig bra. Snart kommer vel det nye Moh, selv om jeg langt fra er fan av disse spillene. liker RTCW mye bedre, ikke at jeg vil kalle det et krigs-spill da selv om det foregår under 2.verdenskrig...

Lenke til kommentar

For å gjenta meg selv... (det er faktisk mange tråder rundt om på gamer forumet hvor dette er besvart...)

 

-Operation Flashpoint (GOTY bestseller får du for en hundrings!). Når du så har spilt igjennom alle kampanjene og er gått lei av moderne krigføring, vel da laster du ned en haug med WWII addons og mods og vips; så har du ett WWII spill. Eller du kan gjøre det om til ett Vietnam spill.

 

-Hidden & Dangerous 2. Ett av de beste taktiske WWII spillene de senere årene (i SP). Fås også billig som påpekt. Snart kommer en ekspansjonspakke også (Sabre Squadron).

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...