Gå til innhold

-hva synes dere om moddene??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

modderene gjør en bra jobb. Dersom folk synes at moderene lager kaos for tida er det jo bare å sjerpe seg. Det kan jo synes som om modderene lager mer kaos enn de som feilposter for tida, men dersom folk tar følge av dette og sjerper seg tror jeg det blir bedre for alle på sikt.

Lenke til kommentar
knut82 skrev (2002-05-09 10:38):

føler at innlegget ditt og signaturen er litt på kollisjonskurs, he he :wink:

 

hehe.... viste at noen måtte legge merke til det. Jeg er ikke blandt de som har klaget på at flytting har ført til kaos, men jeg nevner det fordi mange andre har klaget på det. Flyttingen plager meg ikke. Feilpostingen plager meg egentlig heller ikke, men siden forumet har blitt så stort som det er, har det før til at jeg (og sikkert mange andre) fokuserer på de delene av forumet som er interesant (veldig subjektivt selvsagt) og ikke lar meg distrahere av kaoset som foregår ellers på forumet. Med all feilpostingen fører dette til at man går glipp av poster der jeg kan være til hjelp eller som jeg ellers har interesse av.

 

Ikke at jeg prøver på ingen måte å pårope meg tittel "geni", signaturen min er bare et morsomt sitat som forsvarer mine rotete omgivelser :wink: Men selvom jeg ikke lar meg stresse av kaos mener jeg ikke at ikke kan være uheldig i gitte situasjoner.

 

_________________

"Det er bare de dumme som rydder - geniene behersker kaos."

 

[ endret av Xell den 2002-05-10 09:36 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...