Gå til innhold

Star Wars Battlefront - Diskuter her

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nå er det altså 18 dager igjen til fps spillet Star Wars Battlefront har launch. Dette kan bli en av de helt store titlene for 2004 hva både singleplayer og multiplayer angår.

I motsetning til Söldner og Battlefield så er det her ikke bare lagt vekt på Multiplayer, men også singleplayer blir lovt å skulle kunne skilte med en heftig opplevelse. Instant action, Galactic conquest og Historical campaigns skal gi deg, som spiller, muligheten for å slåss i scener tatt fra alle filmene, I-VI.

Multiplayer blir også lovet en opplevelse du sent vil glemme, for pc versjonen kan man spille med minst 32 med/motspillere pluss AI enheter i 12 forskjellige landskap som strekker seg over 10 planeter, som f.eks. Hoth, Endor, Tatooine, Kamino og Geonosis.

Du kan velge å spille for en av 4 forskjellige "sider", Rebel Alliance, Galactic Empire, Republic Clone Army og Separatist Battle Droids. Fra vanlig infanteri soldat (kanonføde) til pilot. 20 forskjellige type soldater med sine egne svakheter og styrker.

Star Wars Battlefront has officially GONE GOLD on PS2, Xbox and PC Read more here...

Spillets hjemmeside

Gamer.no produktside

Det blir i likhet med de tidligere nevnte spill gratis å spille dette online.

Jeg for min del? Gleder meg som en unge og har allerede lagt inn bestilling fra gamesmix.com

des,OUT!

Endret av Desdichado
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi oi oi! Dette spillet hadde jeg jo nærmest helt glemt. Trodde ikke det kom ut før til neste år. Glimrende!! :thumbup:

Da har vi noe å spille resten av året også mens vi venter på HL2. :lol:

Skrevet

Neste glemt? Det er slike spill som ofte blir veldig bra også. Jeg fikk "nyss" om spillet først i går jeg, hadde vel hørt om det før, men ikke brydd meg noe særlig. Kikket innom spillets hjemmeside og vips, jeg var solgt.

:dribble:

des,OUT!

Skrevet

Dette tror jeg også blir veldig bra.

Noen som vet om det blir mulig å fly mellom verdenene, eller må en velge på forhånd? (ville tippe at en må velge på forhånd... litt a la UT2004, kanskje?) Er spillet basert på OpenGL eller Direct3D?

Skrevet

Altså, Desdichado sa at man kan spille i slag fra alle filmene...

Men han nevnte ikke at det man kan gjøre er å velge hvilken tidsalder man vil leve i!

Man kan enten velge den nye eller den gamle...

Og den som setter opp en server kan akivere hero-mode, slik at folk kan se Darth Vader og Luke Skywalker løpe rundt og knerte folk med lyssablene sine!

Heltene blir styrt av AI...

ALLE slag man har sett i filmene (inkl. de slagene som som kommer i den siste filmen) Blir med på spillet! tatooine, Kashyyk, Endor, osv osv...

Skrevet (endret)

Dette spillet skal jeg ha til PS2. Har gledet meg lenge siden jeg visste om det. Er ikke lenge igjen nå, må bare få skaffet meg en nu PS2 først. Men jeg skal vente til spillet kommer da. Bra at det er SP og ikke kun MP på Battlefront. Har ikke penger til både nettverksadapter og en router akkurat nå. :(

Endret av Zemeckis
Skrevet
[iC' date=03/09/2004 : 20:36]
Og spillet er gratis online?

Akkurat slik som på Battlefield spillene... ;)

Kanskje livet ikke vil være så tomt fram til HL2 alikevell?

Når kommer det?

Skrevet
[iC,03/09/2004 : 20:36]
Og spillet er gratis online?

Akkurat slik som på Battlefield spillene... ;)

Kanskje livet ikke vil være så tomt fram til HL2 alikevell?

Når kommer det?

21 september ifølge den offisiele hjemmesida....Det er 18 dager det ;)

Skrevet
Og spillet er gratis online? Fett..

Og det skulle det ikke være fordi?

:mad: Du er alltid like mongo er du ikke? Det var ett spørsmål!

Og ja med mindre spillet er ett MMORPG (som det ikke er) så er det gratis online.

Ellers blir det som å betale for å spille battlefield 1942.. :roll:

Skrevet
Så nettopp en trailer, holder på å tørke siklet mitt opp nå =P

Hahaha, høres lovende ut.

Gleder meg til å spille dette på neste "bondelan"...

Star Wars er jo et unikt konsept med millioner av tilhengere, dette kan da umulig bli en flopp? Ser for meg problemer med å finne plass på servere osv nå... :!:

des,OUT!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...