Gå til innhold

I dag fikk jeg min. NAM.


Habla

Anbefalte innlegg

Vekten på min gamle nokia 3210 var jeg fornøyd med!

 

Var 3210 tung? Den hadde jeg også! Det var jo en god mobil!!! Husker at jeg hoppa på trampolina med den, den spratt 5 meter ioppi luften, og rett i bakken! Ble bare et lite hakk i den, eller 100% like fin! Ahh, nå savner jeg den ;) Men hva veide 3210? :p

Husker at jeg mekka sammen en 3310 :!:

 

jeg fikk et deksel av en venn så fikk jeg innmaten uten skjerm av en annen venn så fikk jeg skjermen av naboen...

jeg sprang til en annen nabo og fikk lånt noen skrujern og vips! en 3310!! :p med elendig batteri og falleferdig deksel :p ... :( men det viktigste av alt! den funka!

 

 

har siemens m65 nå... Anbefales! :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:

Endret av jorg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lys (ikke blitz):

 

Hva er det? Hvordan fungerer det? Og hvilken CD prater du om? er det mye ting som ligger i den? er den med når du kjøper S700i?

Lyset kan tennes hvis du skal ta bilde når det er mørkt. Lyset er nok ikke brukbart hvis det er over 2 meter til objektet vil jeg tro. Er lik den som er på k700i.

 

Det er en cd som følger med s700i når du kjøper den.

Vet ikke hva som er på den, har ikke sett på den enda.

Lenke til kommentar

Den har radio og mp3-spiller.

 

Det jeg lurer på er om den tar memory stick duo PRO? Dette diskuteres masse på nettet, og det er viktig siden PRO går opptil (snart) 2 gig, mens vanlig duo stopper på 128 mb.

 

Jeg er nesten overbevist om at den ikke tar PRO, men ikke helt sikker, så kan du klarifere dette for meg?

Endret av Dinsdale
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...