Gå til innhold

T630, best for meg?


audunr

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker en ny telefon. Telefonen må ha blåtann og kamera, maksprisen er 2500 kroner. Skal ikke ha nytt abonnement. Alle disse kravene er absolutte, ellers er det åkke som.

 

Mobilsøket til amobil.no gir meg noen få alternativer, der T630 ser ut som det beste valget.

 

Er det ingen andre alternativer når jeg ikke har så veldig mye penger til rådighet?

 

Har ikke veldig dårlig tid, er det noen modeller som er verdt å vente på? Vet at det alltid lønner seg å vente, men hvis noen har noen konkrete modeller som de vet kommer og som passer mine krav, så er jeg takknemlig.

 

MVH Audun

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siemens CX65 :thumbup:

Genial telefon med 10MB minne (SE T630 har 2MB), VGA kamera (T630 har CIF), TFT skjerm (T630 har STN)!

Telefonen er også stappfull av andre funksjoner. Anbefaler deg denne! Koster 2495 på elkjøp. Siemens M65 er også bra. Den er den samme som CX65 bare at den har støtdeksel.

 

EDIT: Sorry! Så ikke at du ville ha blåtann. Men hvis det ikke skulle være nødvendig, er dette en topp telefon!

Endret av Johan123321
Lenke til kommentar

Har T630, etter flere år med Nokia.

 

T630 er fin og gøy, god skjerm, greit kamera, god kvalitet på ringelyder, fin meny, og god å ringe med (men det spiller vel liten rolle... )

 

Men noe jeg selv savner på dette forum, er et litt mer kritisk blikk på hvordan nye telefoner fungerer i praktiske.

 

For eksempel kan jeg nevne at det å skrive SMS fortsatt er et helsike på T630. Utrolig treg respons, tungvinn ordlistefunksjon, elendige taster som er vonde å skrive på. I tillegg tok det ca ei uke før det kom noe rusk nede i tastene som gjør at 8 tasten ikke "klikker" lengre. Rusket kom og gikk litt på de fleste tastene før det festet seg bak 8'eren.

 

Nokias telefoner, selv de eldre, ligger lysår foran SE (ihvertfall T630) når det gjelder praktisk bruk. For en forskjell!

 

Men SE er flinkere på gode lyder, fine menyer, og mye annet helt unyttig stæsj.

 

Men det unyttige og ubrukelige med fine lyder og farger tiltrekker, og derfor har jeg fortsatt SE T630. (Men blir nok tilbake til Nokia neste gang...)

 

Er forresten livredd for min T630s første møte med bakken. Har mista nokiatelefoner mer enn burde vært mulig, uten at noe har gått galt, men er redd min T630 vil knuse ved første fall...

Lenke til kommentar
Har T630, etter flere år med Nokia.

 

Virker som om mange som har hatt nokia sine ungdomsmodeller før velger T610 og T630 nå for tiden..

 

Jeg synes T630 virker som en grei telefon for trådstarter og skjønner meg ikke på deg som ikke liker å skrive meldinger på den, det er annerledes enn nokia ja, men etter min mening er den veldig grei å skrive på :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...