Gå til innhold

Skal eg supplera PC-parken med ein MAC?


hemo

Anbefalte innlegg

Eg las denne, og tenkte at den kunne vera fin å ha. Kjekt å testa ut MAC OS også, etter kvart...

Men så kom eg til å tenka på:

 

o Finnes det P2P4MAC?

o Må ein kjøpa all programvaren ein vil teste, eller finnes det demoversjonar, 30 dagers prøvelisens, shareware og freeware?

o Har alle MAC-brukere alltid reint program-mel i posn, eller er det sånn at enkelte MAC-brukere kopierer inn jobbens lisens på heime-PCen?

 

Korleis er ståa i MAC-verda?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes rikelig med demoversjoner og prøvelisenser samt mye bra shareware og freeware til Mac. Selvfølgelig er det mer til PC, men det er jo grenser for hva man rekker å test da ...

 

I tillegg kan du jo bruke det meste av linux-porgrammer under MAC OS (OS X er bygget på en unix/linux kjerne)

 

Ut over dette er vel Mac brukere (meg selv innkludert) omtrent like ærlige med lisensene sine som andre "lottomilionærer" :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fins DC for Mac-OS?

Fins Exact Audio Copy for Mac-OS?

Kva med Nokia PC Suite?

Kva med den fantastiske synonym- og omsetjingsboka, Med andre ord?

Doom 3, WM Recorder, CapturePad, Microsoft Remote Desktop Client, osb?

 

Skal eg ha MAC, er eg redd eg blir nødd til å ha ein av to:

 

o Windows emulator for Mac

eller

o Tilkopling til ekstern skjerm, som tar over ein Windows-PC som alltid er på nett...

Lenke til kommentar

DirectConnect finnes til mac (den offisielle fra Neo-Modus)

Exact Whatever Copy finnes til mac ja :p

Hva skal man med Nokia PC Suite når man får gjort det meste uten, og andre programmer erstatter resten av behovet.

 

Norsk<->Kvasi-Norsk (vil ikke gå inn i en debatt på hva som er hva) vites ikke

Doom 3 kommer, WM Recorder og CapturePad vet jeg ikke hva er, men bruksområdene er nok sannsynligvis dekt dersom det er det jeg tror det er (video-opptak og screenshot) MRDC lages av Micrsoft og ligger ute på sida deres.

 

Man kan tro at man trenger en Windowsemulator for Mac (som finnes, fås fra Microsoft), men tro meg, behovet eksisterer nesten ikke, bare i spesielt sære tilfeller at man har behov for det.

 

Du vil ikke ha Windows-PCen konstant på nett uansett, og hvorfor ekstern skjerm? MRDC dekker jo det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...