Gå til innhold

har vi lik musikksmak?


Jan

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt litt sær musikksmak opp igjennom tidene... hører for tiden på

 

Iron Maiden

System of a Down (som er sær musikksmak i seg selv ;) )

Tupac Shakur

Metallica, littegrann

Millencolin, har hørt lite på i det siste

Phoenix (fordi jeg fikk CDen til bursdag, var ikke det verste jeg har hørt da...)

+ et par til

 

Skal begynne å høre på Papa Roach...

 

EDIT: Rage Against The Machine er også bra...

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Personlig liker eg ikkje folk som hater liste-musikk, kun fordi det er listemusikk...

 

Så om en digger metallica, og det kommer inn på hitlistene...då er det plutselig ikkje bra musikk lenger....skjønner ikkje heilt den greia der... :hmm:

Det er personene som følger slavisk etter listepopen jeg ikke liker som Mr. Berg sa, men jeg har aldri vert noen spesielt stor fan av metallica heller da. Men jeg mener jo det er et privilegium å ha din egen musikk som ikke alle andre hører på fordi den ligger på listene, men som du hører på fordi du liker det. Er så ufattelig teit med folk som digger alt som er på listene (som jeg gjorde før) men til slutt så jeg lyset og startet å danne min egen musikksmak som er min. MIN MIN MIN! :devil:

 

;)

Lenke til kommentar
Whiteshit: Om det er meg du mener (delvis), så hater jeg ikke all listemusikk. Det jeg ikke liker, er personer som følger hitlistene slavisk og forventer at alle andre gjør det samme. Jeg blir også irritert når jeg tenker på hvor mye god musikk de går glipp av ved å holde på på denne måten.

Ja eg kan sei meg enig med det. Men problemet med enkelte er at dei ikkje kan innrømme at dei liker et band som ligger inne på lista, berre fordi dei ligger nettopp på lista.

 

Om en digger et totalt ukjent band, og to år etterpå slår igjennom og kommer inn på hitlistene, skal en då ikkje like det lenger? Det er nettopp dette eg ville ha fram. Og dei personane som er slik, har ikkje bein i nasa :D

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...