BoRsE Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Assa sånn jeg forstår det så kan du laste ned HL2 fra steam nå? men ikke spille det fordi det ikke har kommet ut? jeg skjønner ikke hva som er vitsen med det preload greiene her...
Bear^ Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Om jeg ikke tar feil menes det at enkelte filer til HL2 legges ut over steam og lastes ned til de som har steam innstallert, men selve hoved filene kommer ikke. Tror ikke jeg har rett, driter vel meg ut nå ja
MrLee Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 nope du driter deg ikke ut...ting som grafikk og slikt...teksturer og blider og liknende blir å laste ned.. sånn at du ikke trenger å laste ned alt når det endelig kommer ut...gir litt mindre stress på nettverket(steam) på en gang lissom
Bear^ Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Phu, takker mister Lee, du redder meg både når jeg er sulten og når jeg tror jeg har "bæsja på læggen"
jokki Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Det finnes en egen kategori for de mest populære spillene og der finner du Half-Life Flyttes!
Janivars Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 så du får ik spilt spillet altså? en slags beta med andre ord? Hva må du ha for å laste ned preload?
jokki Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Du får ned deler av spillet. Filer fra spillet som gjør at det blir mindre filer for deg å laste ned senere og mindre load for steam nå HL2 kommer. Filene du kan få ned er nok desverre ikke nok til at du får spilt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå