Gå til innhold

Half-Life 2 gold på mandag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jojo, men når det kommer et innlegg i deres forum fra Gabe sin egen konto er det vel ikke så rart.

For så vidt enig, men hvor sannsynlig er det at GN ville annonsert en slik begivenhet gjennom forumet?

Skrevet

men vi får det jo kanskje før på steam enn i butikk pga at vi bor i norge og pleier å få senere release her iforhold til usa.. men det slippes sikkert på steam samtidig som retail releasen i usa som kanskje er en uke før releasen her..

Skrevet (endret)
Om Half-Life 2 er gold på Mandag ville nok Valve ha sagt det offisielt til nå.

id gikk da ikke ut noen dager før gold og sa "tirsdag går vi gold bare så dere vet det" (eksempel)

men alikevel..tror nok ikke denne er ekte men hadde vært sinnsykt om det hadde vært det.. gimme hl2!!!

Endret av 2mass
Gjest Slettet-80wCWpIM
Skrevet

skal vi se -

manchester united spilte 1-1 mot blackburn, jeg sovna på sofaen og våkna når 65min var spilt.

og nå viser det seg at en gnom har hacket forum kontoen til gabe og postet en falsk uttalelse, flottings.

Skrevet

Får nå håpe Steam fungerer bedre på release da.. har jo vært umulige å pre-loade til nå. Ville jo vært tragisk å vite at HL 2 er ute å så får man at steam serveren er "too busy" :mad:

Skrevet

Sorry for å skuffe dere :cry:

-------

Half-Life 2 Goes Gold This Monday!

Gabe Newell just broke the news on the HL2Fallout forums - Half-Life 2 is set to go gold this Monday, August 30th. Read it for yourself over in this thread at HL2Fallout!

Thanks to ShAdOw for the heads up.

*UPDATE* The post is in fact a fake post, according to CS-Nation the account was hacked and the gold notice is false.*UPDATE*

--------

Kilde: www.planethalflife.com

Skrevet

I følge Valve skal Half-Life 2 være ferdig i August. Mandag er nest siste dag i August, og Valve gjør seg altid ferdig i siste liten, så jeg har store håp om at dette ikke er en fake.

Gjest Slettet-80wCWpIM
Skrevet

er bekreftet at det er fake

Skrevet (endret)

Av deg? Hvis ikke, kom med link.

Eneste jeg finner er:

After a close scrutiny of Gabe Newell's account history on the forums, we've come to the conclusion that the gold post is a fake. While we can't be 100% certain at this stage, all indicators point towards someone hacking the forum account. That said, all Gabe's previous posts on these forums are quite legitimate.

Altså at de fremdeles ikke har peiling.

Endret av Blib
Skrevet (endret)

Av deg? Hvis ikke, kom med link.

Enig med Blib. Bekreftelsen skal være av Valve, eller så kan det ikke kalles en offisiell bekreftelse, men en uoffisiell.

Endret av ^Th0mas^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...