Gå til innhold

Nå er NAIT 2004 i gang ! her kommer news osv !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tja et lite treff hadde kanskje vært noe. Holder på å få fikset genser med nick på til NAIT, så å finne meg skal ikke være for vanskelig.

hvor bestiller du slik genser ? er ganske fett det da !!

 

men en tradisjon er jo, en kveld på peppes for å stjele glass slik at du slipper å drikke av flaska hele tia ! :p

 

stikk også innom #naitparty på EFNET

Endret av Lucas
Lenke til kommentar
hvor bestiller du slik genser ? er ganske fett det da !!

 

H&M :w00t: (Blanke gensere altså, så trykker du på nick selv)

 

 

men en tradisjon er jo, en kveld på peppes for å stjele glass slik at du slipper å drikke av flaska hele tia !  :p

 

1. Flaske eier

2. Tyveri pga for så lite? :o

 

stikk også innom #naitparty på EFNET

 

Er der :cool:

Endret av eXploid
Lenke til kommentar

Seff skal jeg på nait :thumbup:

Nå har jeg ny pc og greier, gud jeg gleder meg. Men dassene suger! i hvert fall dassene i fjor. Noen som vet med sikkerhet hvor raskt internett det blir?

Dennis, de sa da faktisk på høyttalerne at det var en fiberkabel som var blitt kuttet+ at crewet sa det... Menmen, jeg tar sikkert feil. Jeg er i alle fall sikker på at naIT blir konge!!!

 

Herr Brun

Lenke til kommentar
Seff skal jeg på nait :thumbup:

Nå har jeg ny pc og greier, gud jeg gleder meg. Men dassene suger! i hvert fall dassene i fjor. Noen som vet med sikkerhet hvor raskt internett det blir?

Dennis, de sa da faktisk på høyttalerne at det var en fiberkabel som var blitt kuttet+ at crewet sa det... Menmen, jeg tar sikkert feil. Jeg er i alle fall sikker på at naIT blir konge!!!

 

Herr Brun

Jeg var med i crewet, og det var lagt 2 vanlige cat5 kabler ned til student boligene som har 100 mbit internett fra Uninett. de hadde 2 kabler i tilfelle en skulle bli ødelagt men den som klippet, klippet av begge ledingene.

 

 

Det er ikke bare dassene som er inne i hallen du kan bruke, du kan gå ut og ca 50 meter så kommer du til til noen garderober der det er masse dass, som også er mye bedre :p

Lenke til kommentar

Dette LANet kommer til å roxxe hele Nord Norge, Det er nord Norges STØRSTE LAN med plass for 644 LANere !

 

vil komme med dagelige raporter, og forhåpentiligvis bilder !

 

håper Hardware.no kan ha en liten nyhet om LANet etterhvert som det nærmer seg og om event's, compoer, premier (Penger, ADSL, ALT MULIG) osv !

Lenke til kommentar

Noen som vet hvorfor det er plass til færre enn i fjor? Mener å huske at det var ca. 750 der i fjor jeg... Og de lovte at naIT2004 skulle være enda større... Pussig. Men det ken jo hende at jeg husker feil da :p Jeg gleder meg i alle fall villt! Hvor sitter alle sammen her? Jeg sitter nesten øverst på høyresiden(den som vender mot kiosken) av rad fire fra høyre.

 

Herr brun

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...