Gå til innhold

Nå er NAIT 2004 i gang ! her kommer news osv !


Anbefalte innlegg

Ja..Nå i høst ferien kommer NAIT ! noe som jeg har venter på leeenge..

 

mange her som skal på dette LANet ?

 

sist gang dette LANet var arrangert var det over 700deltakere og svært

gooode preimier på compoene

 

sjekk innom naitparty.org for mer info og registrering SIDEN KOMMER OPP 24.00 LØRDAG/SØNDAG

 

EDIT

 

1. Endre topoc fra "Mange her som skal på Naitparty 2004 i narvik"

 

til "Nå nærmer NAIT 2004 seg, hva forventer du ?"

 

Her kan du skrive new's om LANet, hva du forventer ut av dette LANet og alt annet som har med dette LANet og gjøre !

Endret av Lucas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

4 døgn, på høyskolen sin linje ! (forhåpentilig hvis i år også)

 

knall LAN ! sist høst kom det en helt fra england !

 

vi ble også utsatt for sabotasje da noen klippet over fiber kabeln til halln, 1 rekke ble også utsatt for extremt mye strømbrudd, men alt dette ble fixet etter 1-2 timer !

 

Når det gjelder BF compoen er nok det fordi at de hadde nok ikke mye erfaring med å ha en bf compo ! men det blir bedre i år, forhåpentlig vis ! :dribble:

 

og det var extrme preimier ! f.eks. ADSL og masse penger.

 

og CS premien var extremt pen (masse penger og adsl

Endret av Lucas
Lenke til kommentar

hmmm...det vet jeg faktisk ikke ! Narvik ligger i Narvik kommune og i Nordland !

 

ifjor var det faktisk folk som kom langt sør-ifra, også fra Oslo ! utrolig bra LAN ! bare å gå 1km i nedoverbakker eller mindre så er du i sentrum hvor du har 2 senter (sten & Strøm og amfi) ! anbefaler alle til å komme ! det er en opplevelse for livet ! :w00t:

Lenke til kommentar

Jeg skal selvfølgelig komme :w00t:

 

 

 

Lucas: Det var ikke en fiberkabel de klippet over da, men en vanlig nettverks kabel som gikk ca 50 meter ned til en av koblings greiene til Uninett. :p

 

 

Naitparty er vell også Nord-norges største lan og seff Beste :w00t:

 

Det som er veldig bra på nait er:

 

-Alle får egen IP adresse av Uninett ut mot internett

- 100 mbit internett linje (kanskje 155 mbit i år) så alle sitter med en hastighet på ca 8-20 mbit, alt etter hvor mye nette blir brukt. men har aldri opplevd når jeg har vært der noe under 10 mbit.

 

- Veldig bra nettverk

- ca 800 stk

-gode premier

-masse jenter :thumbup::p

-generelt lite problemer med strøm/nett

-behjelpelig Crew

+masse mer jeg ikke husker siden det er snart 1 år siden :tease:

Lenke til kommentar

ja tusen takk for retting på feil ! og for hjelpen ! dette er ikke noe dere vil gå glipp av ser dere ! når folk kommer fra england kommer dere også ! (forhåpentiligvis ! :D

 

men lag litt mer fleksible bord og litt bare litt større plass, ifjor satt jeg med en palle mellom bena. og musa nesten oppå tastaturet !

 

og ikke være så sur når folk kommer å begynner å koble opp å slenger bagger fra seg bak seg, fikk høre 5 ganger på 10min at vi måtte flytte baggene p.g.a. brann sikkerhet, noe som er helt forståelig, men ikke når det er 15min siden man kom inn og til plasssen sin ! :)

 

sikker noen leifer her, but i dont care

 

***edit***

 

så aldri kabeln, men trodde det var fiber ! :tease:

Endret av Lucas
Lenke til kommentar
- Veldig bra nettverk

- ca 800 stk

-gode premier

-masse jenter 

-generelt lite problemer med strøm/nett

-behjelpelig Crew

+masse mer jeg ikke husker siden det er snart 1 år siden

 

Dassan e bra! :D

Og at det er nært oss nord på + seff, den syyke internettlinja! :dribble:

Håper det blir Gigabit All over i år!....

 

JA!!! seff kommer jeg!

Lenke til kommentar

Hmm. Jeg har jo nettopp flyttet til Narvik, og sitter på en av de forkrøpna studenthyblene her. Har en rimelig syk linje da, så det er jo bra. Blir ikke så bra når hele LAN-partyet skal drive og trekke på den samme linjen da. NAIT tror jeg har potensiale til å bli bra, jeg ble forsikret fra dataklubben her på bruket at det ikke BARE var et spille-lan-party, så jeg kunne kanskje vurdert det.

 

Men men, det dere pojkar og jentor bør være obs på er at UNINETT skal ha en langt mere strengere politikk på linjen sin enn det er på vanlige ADSL-linjer, så det kan kanskje ikke bli for mange ulovligheter på gang.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...