Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det normalt å ha 10 vifter i pc'en sin? Føler at alle er sånn "Wow!" når de hører hvor mange vifter jeg har. :hmm:

Edit: Eksempel:

Røyking dreper... says:

you have a lot of fans in your pc? just thinking about mine

fps_doug says:

ah.....5

Røyking dreper... says:

k.. i have "just" 10

fps_doug says:

LOL

Røyking dreper... says:

you think that sounds noisy?

fps_doug says:

I would think so yeah

Så hører jeg sånt av mange andre, som om det er rart å ha så mange vifter. :p

Endret av ;P
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det normalt å ha 10 vifter i pc'en sin? Føler at alle er sånn "Wow!" når de hører hvor mange vifter jeg har. :hmm:

Edit: Eksempel:

Røyking dreper... says:

you have a lot of fans in your pc? just thinking about mine

fps_doug says:

ah.....5

Røyking dreper... says:

k.. i have "just" 10

fps_doug says:

LOL

Røyking dreper... says:

you think that sounds noisy?

fps_doug says:

I would think so yeah

Så hører jeg sånt av mange andre, som om det er rart å ha så mange vifter. :p

7214563[/snapback]

Normalt er det nok ikke :) Men "unormalt" er det vell heller ikke for en som er nokså "datakjent". Jeg har 6 :cool:

Skrevet

Jeg hadde 7 engang. 80mm. Men jeg fant ut at egentlig ingen av dem gjorde veldig mye, så nå bråker ikke PCen min mer :p

(ikke inkludert CPU GFX og PSU da)

Jeg lurer på hvorfor vi ikke kan gå gjennom forskjellige materialer, når alle atomer består mesteparten av tomrom.

Skrevet

Jeg har 1 80mm papst på cpuen, og en Artic Silencer på gpu.

Begge er skrudd heelt ned, og psu-en er en Thermaletake 430w, som bråker mindre enn 1 papst vifte.

Hører bare en liten snurre, selv når hele dataen ligger utover bordet her :)

Det er IKKE nødvendig med så mange vifter, er jo til å bli psykotisk over..

Skrevet
hvordan har det seg at når jeg sover 6 timer i helgen er jeg lys våken når jeg våkner, men når jeg skal på skolen er jeg helt død?

7214957[/snapback]

Skrevet
hvordan har det seg at når jeg sover 6 timer i helgen er jeg lys våken når jeg våkner, men når jeg skal på skolen er jeg helt død?

7214957[/snapback]

Kansje fordi søvnen din blir avbrutt og derfor våkner du ikke like uthvilt :hmm:

7214973[/snapback]

Som jeg svarte i SO :hmm:

Skrevet

Jeg tror det er noe av det samme som gjør at når man f.eks. er ute og handler klær med jenter blir man dautrøtt i beina med en gang, mens man på en festival kan traske rundt og stå oppreist hele dagen uten å merke noe. ;)

Skrevet

Spørsmål:

Har sendt pakke fra USA, og lurer på hva statusen på pakken min faktisk er :p

Label/Receipt Number: EC91 5833 827U S

Status: Out of Foreign Customs

Your item cleared customs at 11:36 pm on November 03, 2006. Information, if available, is updated every evening. Please check again later.

Skrevet
Hvem toll? :p Norge, eller USA?

7215767[/snapback]

Umulig å svare på. Hverken Norge eller USA er personer. Jeg vet heller ikke om noen folkegrupper som kaller seg for "toll".

Skrevet
Hva ligger til grunn for at det må være et flertall bak en regjering? Kunne det ikke bare vært slik at det partiet som fikk mest stemmer fikk bestemme?

7214934[/snapback]

Google "flertallsregjering" og deretter "mindretallsregjering"

Skrevet

Hvorfor er det så vanskelig å røyke når man er forkjøla? Er som om man ikke har nok lungekapasitet til å røyke samtidig som man er syk. :hmm: Grusomt irriterende.

Skrevet
Hvorfor er det så vanskelig å røyke når man er forkjøla? Er som om man ikke har nok lungekapasitet til å røyke samtidig som man er syk. :hmm: Grusomt irriterende.

7217457[/snapback]

Se det som ei fin anledning til å slutte. På lang sikt vil du ikke angre! :cool:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...