Gå til innhold

Dagens tilbud fra MPX


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I disse MPX-tider, så har de kommet med et nytt knall tilbud. Etter at de tapte så mange penger på 200GB-diskene til 495,- trengte de ett eller annet som kunne redde budsjettet; B-varer til høyere pris !

 

Hvorfor kjøpe en ny Athlon64 3200+ til 1800 når man kan kjøpe den til 2300 !! :p

 

mpx-bvare-athlon.JPG

Det er nok sikkert en vare som har vert der en stund kanskje et havt år men som de ikke har fått solgt

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

De er ikke de eneste av Webshoper som har *tragisk* dårlige "demovarer"..

Kun PS-Data som har priser som refletkterer virkeligheten... brukte/reparerte varer..

Komplett har jo en bedre løsning (handel), men etter "oppgraderingen" lukter det også her litt "MPX-lagersalg", dvs. noe høye priser.. :p

Lenke til kommentar

Fikk akkurat en mail fra MPX ang. denne CPUen, prisen er satt ned, men de hevder at det er forskjell på de to CPUene. Ikke skjønner jeg det men ... begge er jo Athlon64 3200+, 2,2Ghz, 512kB L2 cache, BOXED. Tror kanskje de kommer til å slite litt med å få solgt B-varen dyrere enn A-varen ... men men. Ikke mitt problem :thumbup:

Lenke til kommentar
Fikk akkurat en mail fra MPX ang. denne CPUen, prisen er satt ned, men de hevder at det er forskjell på de to CPUene. Ikke skjønner jeg det men ... begge er jo Athlon64 3200+, 2,2Ghz, 512kB L2 cache, BOXED. Tror kanskje de kommer til å slite litt med å få solgt B-varen dyrere enn A-varen ... men men. Ikke mitt problem :thumbup:

Kanskje det er en trykkleif, skulle stått beware istedet for bvare? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...