Gå til innhold

Sony PC350 eller Panasonic GS400


Anbefalte innlegg

Skulle bare slenge paa at 3CCD IKKE trenger mer belysning, men det er heller ikke til noen hjelp. Et 3CCD-kamera med 3x1/2 toms CCDer er like lyssterkt som et 1CCD-kamera med 1x1/2-toms brikke. Derimot gir 3 CCDer bedre fargegjengivelse, pga hver primaerfarge fanges opp av en brikke dedikert til den fargen (derav navnet 3CCD, en CCD for blaa, en for groenn og en for roed).

Slenger ogsaa paa at jeg ville gaatt for Panasonicen. Jeg har selv et Sony-kamera, men jeg begynner aa bekymre meg litt for dem. De er en SLU organisasjon, og lager bevisst daarligere produkter i den billige prisklassen, bare for aa tvinge folk over til dyrere saker, mens Canon og Panasonic virker som de bare er ute etter aa lage best mulige produkter for folk (selv om jeg vet de ogsaa til en viss grad har samme policy).

Er det forresten noen som virkelig veit hvor staalkontroll Sony har paa verden? De har nettopp kjoept opp Metro-Goldwyn-Meyer.... MGM!!! Et av de fem stoerste filmselskapene i verden!!! Utrolig.

I tillegg er jo GS400 paa alle maater et bedre kamera, unntatt lysstyrke da, men med den gode kontrollen paa manuelle funksjoner paa GS400, saa laerer du deg aa bruke det i verre lysforhold enn med PC350.

Du faar ha lykke til.

PS: sitat camcorderinfo.com: [quote]I certainly recomend the PV-GS400. It offers amazing video, amazing manual control, and a bunch of other useful features which would help any videographer to shoot great video. I loved the PV-DV953, and I love the PV-GS400 even more. Although there are a few camcorders which were recently released this summer, I can confidently say that the PV-GS400 is the best value on the market today. [/quote]
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...