Tabris Skrevet 3. februar Rapporter Del Skrevet 3. februar 2001: A Space Odyssey? 1 Siter Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 3. februar Rapporter Del Skrevet 3. februar Jepp. Trodde det bildet skulle bli litt vrient å plassere, men nei.. 1 Siter Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 3. februar Rapporter Del Skrevet 3. februar Den er så legendarisk. Ny: Siter Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 3. februar Rapporter Del Skrevet 3. februar Interessant bildet. Western skulle jeg ha kontroll på. I alle fall med den kniven. Vi får se utviklingen. Jeg tipper 90 tallet ut fra stilen. Siter Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 3. februar Rapporter Del Skrevet 3. februar Dette er en film hvor det er vanskelig å finne bilder som ikke røper den med en gang. Siter Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 3. februar Rapporter Del Skrevet 3. februar Vi gjør det litt enklere. 1 Siter Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 3. februar Rapporter Del Skrevet 3. februar Tombstone ble det. En film jeg likte godt, men har ikke fått sett den på noen år. Siter Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 3. februar Rapporter Del Skrevet 3. februar Nope, ikke den. 1 Siter Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 3. februar Rapporter Del Skrevet 3. februar En siste runde før jeg gjør det veldig enkelt. Siter Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 3. februar Rapporter Del Skrevet 3. februar Viggo har jo spilt i en håndfull westerns, men aldersmessig må dette bli Young Guns II Siter Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 3. februar Rapporter Del Skrevet 3. februar KarvaBlad skrev (1 minutt siden): Viggo har jo spilt i en håndfull westerns, men aldersmessig må dette bli Young Guns II Riktig! 1 Siter Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 3. februar Rapporter Del Skrevet 3. februar Ny, en jeg så nettopp. Siter Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 3. februar Rapporter Del Skrevet 3. februar (endret) Seven? Young Guns filmene har jeg på samleboks. Men i veldig dårlig kvalitet. Burde fått ordnet noe av høyere kvalitet. Kanskje Blueray. Endret 3. februar av ClarkGable 1 Siter Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 3. februar Rapporter Del Skrevet 3. februar ClarkGable skrev (16 minutter siden): Seven? Nope, men jeg ser at bildene lignet. Denne her er mye nyere. Siter Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar The Void. Så den på hbo for ikke lenge siden. 1 Siter Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar toro6 skrev (52 minutter siden): The Void. Så den på hbo for ikke lenge siden. Korrekt! Kult premiss, men litt uforløst. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.