toro6 1600 Report post Posted Friday at 10:06 PM Det var da litt av et skuespillergalleri. Og det virker som et rent drama. Quote Share this post Link to post
JohnMerrick 243 Report post Posted Friday at 10:09 PM Stemmer, det er et drama og bare for å fullføre skuespillergalleriet: Quote Share this post Link to post
toro6 1600 Report post Posted Friday at 10:14 PM The Father. Burde vel ha sett denne, ja.. 1 Quote Share this post Link to post
JohnMerrick 243 Report post Posted Friday at 10:16 PM The Father er riktig, og ja, den anbefales. 2 Quote Share this post Link to post
toro6 1600 Report post Posted Friday at 10:36 PM Ny. Hadde den amerikanske remaken i tankene, men var vanskelig å finne bilder. Og kanskje ikke så mange har sett den. Quote Share this post Link to post
toro6 1600 Report post Posted Saturday at 02:34 AM Ligner veldig på AJ Cook, uten at jeg klarer å gjette filmen. Quote Share this post Link to post
SkyMarshall Arts 823 Report post Posted Saturday at 04:24 AM Scream? 1 Quote Share this post Link to post
ClarkGable 1393 Report post Posted Saturday at 08:24 AM Ikke riktig film, men helt riktige assosiasjoner. Quote Share this post Link to post
MrPets 436 Report post Posted Saturday at 08:53 AM Carmen Electra = Scary Movie? 2 Quote Share this post Link to post
ClarkGable 1393 Report post Posted Saturday at 09:51 AM MrPets skrev (58 minutter siden): Carmen Electra = Scary Movie? Jess da. Korrekt, MrPets. 1 Quote Share this post Link to post
MrPets 436 Report post Posted Saturday at 12:00 PM Jeg tar meg friheten til en liten vri. I ferien var jeg på en lokasjon kjent fra en film - hvilken? 1 Quote Share this post Link to post
ClarkGable 1393 Report post Posted Saturday at 12:22 PM Du er i Italia i alle fall. Jeg er veldig dårlig på bygninger å lokasjoner dsv. Quote Share this post Link to post
SkyMarshall Arts 823 Report post Posted Saturday at 12:29 PM Gudfaren 3? På trappa til teateret når dem forsøker knerte Corleone, og Mary dør isteden? 1 Quote Share this post Link to post
MrPets 436 Report post Posted Saturday at 01:24 PM (edited) SkyMarshall Arts skrev (54 minutter siden): Gudfaren 3? På trappa til teateret når dem forsøker knerte Corleone, og Mary dør isteden? Korrekt! Teateret ligger midt i Palermo, en by som forøvrig er vel verdt et besøk. Edited Saturday at 01:25 PM by MrPets 2 Quote Share this post Link to post
SkyMarshall Arts 823 Report post Posted Saturday at 02:33 PM Nice. Neste. Denne så jeg igår, og den anbefales. 1 Quote Share this post Link to post