Gå til innhold

[GTA]San Andreas (enda flere bilder)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tipper halvparten som har skrevet her ikke har LOV til å spille GTA... :hmm:

jeg fikk kjøpt GTA III/The Getaway og True crime streets of L.A som 14/15 åring

Altså hadde du ikke lov... Og har da fortsatt ikke lov...

sant som du sier, 2år og 6mnd 12dager igjen til jeg får spille dem ;)

 

men er rart at ingen bak disken reagerte, er ikke noen voldelig person av meg selv verdt å merke :)

Endret av nord
Lenke til kommentar
GTA suger på PS2, jeg spilte vice city på PC først, så prøvde jeg det på PS2 huff drit dårlig grafikk, å man ser at PS2 er for svak til å kjøre spillet glatt, siden det lagger. å styringa er jo helt fucka,blir nok samme greia med san andreas.

 

kjipt de ikke gir ut spillet på pc samtidi :thumbdown:

Hva kan man si...?

 

Too bad....

 

Liker spillet mycket på PS2. Om du synes det er for dårlig på PS2 og dermed ikke vil spille det på den så er det verst for deg. :yes:

 

Jeg kommer, så sant jeg har muligheten, til å kjøpe GTA:SA 22.Oktober å kose meg stort med det på min PS2... :thumbup:

Lenke til kommentar
Lagging? Ræva grafikk? Jeg kjenner meg virkelig ikke igjen...

Har du spilt spillet på PC da? du merker det ikke før du har spilt først på pc med skikkelig fps

Så stor forskjell er det faktisk ikke ;) Har prøvd det både på PC og PS2. Men ja, såklart det er litt bedre på PC, men jeg synes kontrollen er mye bedre på PS2 da. Men smak og behag.

 

Uansett, GTA SA til PC eller ei, jeg skal ha det på PS2 :tease: Dette er det spillet jeg har gledet meg til rett etter at jeg runda VC. Hehe... :D

Lenke til kommentar
Altså hadde du ikke lov... Og har da fortsatt ikke lov...

Jeg har aldri hørt om noen som noensinne har blitt bedt om å vise legitimasjon når de har kjøpt spill. spill butikkene bryr seg ikke stort om aldersgrensene på spell. de vil bare få solgt dem. Så folk under atten har ikke noe og frykte.

Endret av Scaripant
Lenke til kommentar

Jeg har aldri hørt om noen som noensinne har blitt bedt om å vise legitimasjon når de har kjøpt spill.  spill butikkene bryr seg ikke stort om aldersgrensene på spell. de vil bare få solgt dem. Så folk under atten har ikke noe og frykte.

Jeg ble spurt om legg da jeg skulle kjøpe vice city for snart to år siden... Og jeg var faktisk 18 da :dontgetit:

 

Edit: jeg er hverken liten av vekst eller ser spesielt ung ut. Pleide aldri å bli spurt når jeg kjøpte øl eller røyk på den tiden.

Endret av Jon@s
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...