Gå til innhold

Få en god Økning på ditt ATI kort i Doom3


*Magnus*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
My scores are just from a random spot in the game I chose and checked with the fps counter. Hadn't tried running a timedemo though. So I did that now, and I'm still getting a large performance increase, though not quite as large. It went from 17.5 to 20.0, so that's a 14% boost, which is still a large improvement. I can see the reason why the timedemo doesn't give the same performance boost though. It's not as dependent on the lighting shader, but depends a lot on the performance of the multiple layers of smoke and fire that those darn monsters are throwing around.

 

Så selv om FPSen ikke stiger enormt i timedemo, skal den gjøre det når du spiller ellers. Var bare akkurat de områdene osv som timedemo kjører som ikke benytter seg av denne nå optimaliserte featuren så veldig mye :)

Lenke til kommentar

HAHA! så jævli kjøpt og betalt Activision (ID games) er

Så lite var det som skulle til for å gi Ati kortene en helt syk økning i fps!

Jeg scora _mye_ mer fps enn tidligere (å dette med gammel windows install og masse driver dritt)

 

Nå vil jeg tørre å påstå at X800 kortene er fullverdige som skjermkort.

Lenke til kommentar
Fint man har en slik tråd når spillet ikke har kommet ut en gang...  :thumbdown:

Hva så?

Spillet har forsåvidt kommet ut, dog ikke i norge, Men virker som om de fleste her inne har en "onkel i amerika" :)

ja en onkel i amerika, eller bare bredband :roll:

Endret av SpaKonG
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg fikk fra før 47 fps i timedemo1 og gikk nå opp til 50 fps.

Dette med Cat 4.8 drivere og Doom i 1280x1024, high quality. 3D settinger i driveren er satt til 4xFSAA og 8xAnisotropic og allt annet på "high" og "quality".

 

Mitt nye X800PRO @ XTPE har inspirert min fra før av nokså slitne XP2800+ til ny og bedre innsats :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...